2014. augusztus 11., hétfő

Miből lesz a cserebogár... vagy Az Éhezők Viadala szereplő?

Lelkesedéseteknek és segítőkészségeteknek köszönhetően létre tud jönni a bejegyzés, amelyben megnézhetitek, milyenek voltak az Éhezők Viadala szereplői kicsit fiatalabban.
Úgy döntöttem, úgy készítem el a bejegyzést, hogy ide kiteszem az ominózus retro képeket, majd az ugrás után mellészerkesztem az adott színész valamelyik Éhezők Viadala filmbeli képét, így a játékos kedvűek találgathatnak is, aki pedig az ilyen-volt/ilyen-lett képekre kíváncsibb inkább, az is megtalálja a maga örömét. :)

Bár nem biztos, hogy mindenki képeit fel tudtam használni a bőség zavarában, de köszönet a gyűjtésért Gábornak, Bernadettnek, Lorettának, Bencének, Petrának és Rebekának. Tényleg nagyon hasznos "munkát" végeztetek, remélem Ti is és mindenki más is élvezi majd az eredményét :))









A "megfejtésekért" katt az ugrás-ra.

Woody Harrelson 1979-ben és most (Snakkle - Blackfilm)

Wes Bentley 1996-ban és 2012-ben (Snakkle)

Stanley Tucci 1978-ban és mostanában (Snakkle)

Elizabeth Banks a '90-es évek elején és most (Splash - HungerGames Wikia)


Josh Hutcherson édes kisfiúként és Peeta szerepében (Fanpop)

Kicsit megváltozott Isabelle Fuhrman mosolya (IsabelleFuhrman.us - Lionsgate)

Jennifer Lawrence középiskolában és az Éhezők Viadalában (Snakkle)

Julianne Moore igencsak fiatalon és jelenleg Coin elnökként (USAToday - Lionsgate)

Willow Shields nem is olyan régen és a Futótűzben (Snakkle - Lionsgate)

Liam Hemsworth ártatlan szőkeségként és Gale-ként (Blogspot - HungerGames Wikia)

Donald Sutherland egykor és most (JBTaylor.typepad - SecretCircle)

Sam Claflin kisgyerekként és Finnickként is szívtipró (FanGirlish - Lionsgate)

Hát, Alexander Ludwigról se gondoltuk volna gyerekként, hogy Cato lesz belőle :)
(TeenStarOnline - Lionsgate)

Ti felismertétek Philip Seymour Hoffman vonásait? (Business2Community - Lionsgate)

Jena Malone kislányként és Johanna Mason szerepében (Fanpop - Catchingfiremovienews)

Jó, ez könnyű volt. Lenny Kravitz junior és később Cinna szerepében (Snakkle)

15 megjegyzés:

  1. Néhány emberre ráismertem...de hűűűű, mennyit tudnak változni az emberek! :) Josh nagyon édes azzal a macskával, Isabella mosolya tényleg más lett! :D Nagyon jó lett ez a bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :D Érdekes, hogy milyenek voltak és milyenek lettek... Itt gondolkoztam hogy ki az a szőke kisfiú, és nem jöttem rá, hogy Liam az, pedig így már hasonlítanak a vonásai, ha jobban megnézzük :) Jen nagyon szép volt a középiskolában is! Jajj és Josh *-* egyemmeg, az a frizura meg az a pofi... nagyon cukii :D

    VálaszTörlés
  3. Josh nagyon-nagyon cuki! Tényleg fantasztikus bejegyzés, már nagyon vártam, hogy kész legyen! :)

    VálaszTörlés
  4. De cukik voltak :)

    VálaszTörlés
  5. ez valami fantasztikus cikk lett Josh olyan cuki azzal a cicával

    VálaszTörlés
  6. Josht nem ismertem meg,Alexander könnyű volt:-)

    VálaszTörlés
  7. Jajj, a kicsi Josh, tündéri :)) Lenny haja, hát persze, hogy mikrofon frizurával nyomult fiatalon. Sam fotójában viszont nagyon kell keresgélni a vonásokat, ha csak úgy látnám, nem jönnék rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha nem egy létező újság közölte volna le a képet, akkor nem is biztos, hogy hiteles forrásnak tartanám. :)

      Törlés
    2. Mikor megtaláltam én is utána nézegettem még, hogy 'Biztos?' :D ezt is nehéz volt róla megtalálni.

      Törlés
  8. Sam felismerése esélytelen volt számomra, Jennifert meg szimplán csak kizárásos alapon sikerült. A többi könnyű volt, szerintem. Azért alapvető vonások maradtak. :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a bejegyzés nagyon nagy :) 16-ból 13-at ki is találtam, viszont Julianne Moore, Liam és Philip Seymour Hoffman kifogott rajtam, ők jósokat változtak, meg persze a többiek is. Jó látni milyenek voltak régebben :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett!Effie meg Finnick nem ugrott be.Jah meg Plutarch se :D

    VálaszTörlés
  11. Megjegyzem: Liam Hemsworth gyerekként számomra a testvérére, Chrisre hasonlít jobban, mint saját magára. lehet, hogy a haja miatt. :)

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon jó :) Liam, Philip és Lenny fogott ki rajtam :D

    VálaszTörlés
  13. Hehe, ez nagyon ötletes poszt volt, köszönöm! :) Én viszonylag elégedett vagyok magammal, Julianne Moore-t, Liamet meg Philippet nem sikerült felismernem.

    VálaszTörlés