2014. augusztus 13., szerda

Kiválasztott interjúk/cikkek várhatóak

Valami zajlik a háttérben, mert a reggeli két képen kívül is több olyan utalást találtam, amelyből arra lehet következtetni, hogy előbb-(bár lehet, hogy csak) utóbb valamiféle interjúkat láthatunk a Kiválasztott szereplőivel illetve cikkeket olvashatunk a filmről. Felsorolom, hogy mire lehet számítani, bár lehet, hogy fölösleges, csak nem szeretek eltitkolni semmit, és lehet, nem csak engem dob fel, hogy várhatóak ilyenek.
  • Tara Bennett a SciFi magazin számára készített egy interjút Francis Lawrence-szel, aki rajongói kérdésekre válaszolt. Tavaly fordítottam egy hasonlót, azt nagyon élveztem, remélem, idén is így lesz! Annyi csak, hogy tavaly is úgy rémlik, ilyen tájt vetődött fel az interjú, aztán végül október környékén láttunk csak belőle valamit, szóval ne holnapra várjátok/várjuk :)
  • Olvasható lesz egy cikk a Kiválasztottról az Entertainment Weekly őszi mozis különkiadásában is. Ez a lapszám elviekben pénteken jelenik meg, digitálisan állítólag előbb, amint látom, hozom. Címlap itt, nem szúrom be, mert annyira nem izgi, ráadásul lesznek más, izgibb képeim, de látható rajta a Kiválasztottra való utalás. :) A cikkben állítólag arról (is) lesz szó, hogy Jennifer Lawrence ezúttal mennyivel keményebbnek ábrázolja majd Katnisst.
  • Jennifer Lawrence a Live With Kelly and Michael műsorának vendége lesz augusztus 15-én este. A kintiek csak remélni tudják, hogy új felvételt láthatunk, nem pedig a május 23-i felvétel ismétlését, bár szerintem nyári időszakban ebben ne legyünk annyira biztosak.
  • Éstovábbá megjelent a reggel látott Jennifer Lawrence, Elizabeth Banks és Liam Hemsworth fotónak egy másik változata, amelyen Liam készít róluk selfie-t (jó, azt csak magáról ;). Illetve megjelent egy-egy Willow Shields és Elizabeth Banks kép is, a háttérben szintén a Kiválasztott logóval, amiből én arra gondolnék, hogy a DVD-re készülhettek az extra kisfilmek tegnap, pont olyan a díszlet. Josh Hutchersont ezeken a képeken ne keressétek, az előző bejegyzésben olvasottak miatt - kinti tweetek szerint - ő most családja körében van, az ő interjúit valószínűleg később veszik fel. 
Forrás: ElizabethBanks.com

Forrás: Hunger Games Daily

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése