2014. augusztus 11., hétfő

Beszámoló a Teen Choice Awards díjkiosztó gálájának Éhezők Viadala vonatkozásairól

Kis személyessel kezdeném: iszonyúan megváltoztak az elmúlt években a rajongói oldalszerkesztések alapelvei, mert akkor gond nélkül meg tudtam csinálni egy ehhez hasonló bejegyzést, most meg úgy kell összevadásznom az infókat meg a képeket. De megteszem. :))

A megjelent színészek közül a vörös szőnyegen Willow Shields-et lehetett látni, a backstage-ben pedig Josh Hutchersont is fotózták.


Mondjuk olyan fenenagy győzelmeket sem arattunk, mint két éve, a 9 jelölésből ezúttal 4-et sikerült díjra váltani, ráadásul ebből mindösszesen kettőt mutattak a TV közvetítésben a kintiek szerint. Beteszem a jelöltlistát és kiemelem kékkel a győzteseket.
  • Choice film, Sci-fi/Fantasy: Az Éhezők Viadala: Futótűz
  • Choice Filmszínész, Sci-fi/Fantasy: Liam Hemsworth Az Éhezők Viadala: Futótűzben látható alaklításáért - jó hát ezt tudtuk, hogy itt nem nyerhetnek mindketten
  • Choice Filmszínész, Sci-fi/Fantasy: Josh Hutcherson Az Éhezők Viadala: Futótűzben látható alaklításáért
  • Choice Filmszínésznő, Sci-fi/Fantasy: Jennifer Lawrence Az Éhezők Viadala: Futótűzben és az X-Men: Az eljövendő múlt napjaiban való szerepléséért
  • Choice Filmszínésznő, Dráma kategóriában: Jennifer Lawrence az Amerikai Botrányban látható alaklításáért - Itt Shailene Woodley Csillagjainkban a hiba alakítása nyert
  • Choice Jópasi: Liam Hemsworth - Ezúttal a One Direction-nel szemben maradt alul Liam, nem is értem, mit keres egy egész együtt a jópasi kategóriában??? Hagyjuk is inkább.
  • Choice Mozis Főgonosz: Donald Sutherland - Az Éhezők Viadala: Futótűzben
  • Choice Movie Legjobb mellékszereplő: Sam Claflin - Az Éhezők Viadala: Futótűzben - Nat Wolff Csillagjainkban a hibából jobbnak bizonyult
  • Choce Movie Legjobb Csók: Jennifer Lawrence és Josh Hutcherson - Az Éhezők Viadala: Futótűzben - Itt is Csillagjainkban a hiba csók győzött
Az ugrás után láthatjátok Josh-t a díjával és megjelenik Donald Sutherland is. Imádnivaló!! :)



Beteszem a díjátvevő videókat is, mert azért izgik.
Mondjuk az első videó gazdája nem tudom, milyen alapon nevezi ezt HD-nek, de sebaj.



A lényeg, hogy Josh a díj átvételekor arról beszél, mennyire örül ennek a díjnak és köszöni szépen. Majd elmondja, mennyire szeret ezeken az Éhezők Viadala filmeken dolgozni, mert nagyon családias a hangulat. Nagyon-nagyon közeli a kapcsolata Jennel, Liammel, Woody-val és mindenkivel. És köszöni a rajongók támogatását amelyet kezdettől fogva megkaptak, mert enélkül nem ment volna, ezáltal lesznek ezek a filmek olyan nagyszabásúak.

Nézzétek meg azt is, amint Donald Sutherland átveszi a díját! Érdemes!!


Szerintetek én vagyok a leggonoszabb, kérdezi Donald Sutherland, mire a közönségből több helyről láthatjuk a 3 ujjas Éhezők Viadala tiszteletadást (hé, srácok, Donald még él!!). Azt mondja aztán, a feleségem, akivel 42 éve vagyunk házasok, megkért, áruljam el nektek, hogy egyetért veletek! Én nem így gondolom. Szerintem én nagyon kedves vagyok. Kedvesség, nagylelkűség jellemez, ráadásul olyan nagylelkűség, hogy ajándékot hoztam nektek egyenesen Panemből. Bogyók! A helyetekben nem enném meg! - majd a végén még a hajtókáján lévő Snow elnökre jellemző fehér rózsát is a közönség tagjai közé dobja.
Képek: MockingjaySource

12 megjegyzés:

  1. Jajj de cuki Josh!Imáádom :) Donald most ís alakított :)) A mi Primünkből nagy lány lett.Szépség :)

    VálaszTörlés
  2. Donaldnál nekem is az volt az első gondolatom,hogy még él!!:-)

    VálaszTörlés
  3. Donald nagyon jó fej! :) hát én azért Örülök annak a négy díjnak is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, amúgy halál hidegen hagy, hány díjat nyer a sorozat, csak furcsa volt látni, hogy legutóbb tán 11-ből elhozott 9-et, most meg 9-ből (jó, 8-ból, ha veszem, hogy Josh meg Liam egy kategóriában voltak, és nem nyerhettek mindketten) 4-et.

      Amúgy azt gondolom, az egyik ok az, hogy a Csillagjainkban a hiba frissebb film, élénkebben él azokban, akik nem tartoznak a fandomhoz. A másik, hogy szerintem nagyon "bénán" teljesít a THG fandom ezeken a szavazós dolgokon. Mondjuk ez az, ami annyira nem érint meg, egyrészt mert nagyon sok díj van, emiatt kicsi az értékük, másrészt meg nem a díj fogja meghatározni mennyire kedvelek valamit. :)

      Szóval lehet örülni a négy díjnak rendben van az, csak meg akartam magyarázni, miért keveselltem annak ellenére, hogy annyira nem is érint meg. :))

      Törlés
    2. Végülis tényleg tök mindegy és attól, hogy most Liam és Sam nem nyertek, még ugyanannyira imádom őket :)

      Törlés
  4. Hát haláli volt a mi kis fő gonoszunk!Nem értem ezt a One Directionos dolgot...Mindegy.Mi tudjuk,hogí Liam az igazi!:)

    VálaszTörlés
  5. Én meg a csillagainkban a hibát kedvelőket nem értem...de ezt most nem fejteném itt ki...pfuu... és sajnálom, hogy a 9-ből csak 4-et nyert meg a Futótűz mert igazán megérdemelte volna :) amúgy nekem nincs bajom a one directionnel, viszont én is Liamre szavaztam:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Csillagjainkban a Hiba nagy népszerűségnek örvend, mint a film, mind a könyvváltozata, ezt saját ismeretségi körömben érzem. Én nem tudnám elolvasni (egyszerűen nagyon megviselnek az ilyen tutira szomorúan végződő és halálos betegségről szóló történetek), de sokan nagyon pozitívan vélekednek róla. Pluszban ehhez hozzá jön a Beavatott rajongótábora, mivel a film két főszereplőjének mindegyike Beavatott szereplő. Szóval a siker érthető végülis.

      Törlés
  6. Azért tényleg nagyon jófej Donald! :D Josh is aranyos :), Willowra meg rá se lehet ismerni :0 És amúgy Jen? Vagy ő most pihen? Mert bejelentette h kicsi szünetet tart. És ő nem jelent meg ugye? Vagy igen? Nekem ez magas :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy Willow szerintem még az Éhezők Viadala forgatása során nyúlt meg durván: most néztem, a film végén már erős túlzás, hogy Gale nyakában ül, amikor Katniss hazatér.

      Jen nem jelent meg, nem tudom, mi az ok-okozati összefüggés a háttérben.

      Törlés
    2. Még nem figyeltem de majd megnézem :) Mármint Willow-t.
      És köszi :)

      Törlés
  7. Jajj nekem Donaldról mindig a Télapó jut eszembe, szerintem olyan aranyos. :) És én az Éhezők Viadalában is szeretem őt, attól függetlenül, hogy gonosz. Miatta kedveltem meg Snow karakterét. :)

    VálaszTörlés