2014. augusztus 12., kedd

100 nap múlva érkezik a Kiválasztott 1. része

Oké, tudom, nálunk már csak 99 nap (lassan át is kellene már állítani a számlálót), azonban ez valamiért mindig izgalmakat rejt. Az Éhezők Viadala előtt egy 100 puzzle darabkából összerakható hivatalos posztert kaptunk, tavaly a Futótűz előtt pedig épp 100 nappal jelentették be a film világpremierjének időpontját. 

Mivel a Lionsgate nem kapkodta el a Kiválasztott 1. részének promózását, így bőven vannak lehetőségek a mai napra, viszont nem jelezték, hogy bármivel is készülnének, szóval nem tudom, számíthatunk-e valamire, de ha igen, természetesen igyekszem mielőbb hozni. 

Kép: @QuarterQuellOrg

UPDATE: Hát, a Lionsgate is csak ennyivel állt elő. Nem kényeztetnek el. De ne feledjétek, ezúttal már nem a Kapitóliumban vagyunk, hanem a 13. körzetben: itt meg már nincs pazarlás. Nem pazarolják ránk a promóanyagokat sem ;) Mondjuk azzal biztatnak, hogy a "Visszaszámlálás elkezdődik." Hogy mihez képest, azt nem tudom, ami engem illet vagy 7-800 nappal a film előtt elkezdődött részemről.

Forrás: HungerGames FB

6 megjegyzés:

  1. Hát én már úgy vártam, hogy "csak" 2 jegyű számokkal kelljen visszaszámolnunk !! :D
    Remélem hamar elmegy ez a röpke 100 nap. :P Bár szerintem mikor a 10. napnál járunk, az lesz igazán a kín-szenvedés.. :D

    VálaszTörlés
  2. Bizony. :D Olvasok más könyveket és egyszerűen valamiért öröm látni, hogy egyik sem tud úgy lenyűgözni, mint az Éhezők viadala. A szüleim szerint ráfogok unni erre is, de az képtelenség.
    Ezt nem lehet megunni. :) Már én is számolok. :D

    VálaszTörlés
  3. Én személy szerint mindig is imádtam az efajta többrészes filmsorozatokat, mint a Harry Potter, a Gyűrűk Ura, vagy a Karib-tenger kalózai. De nem gondoltam volna, hogy lesz még egy, ami ekkora, mondhatni a valaha volt legnagyobb hatással lesz rám, pedig már jócskán kint vagy a nagy tini megszállott rajongási korszakból.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami azt illeti, meg tudlak érteni. :)
      Mondjuk nekem az Alkonyat volt hasonló - nembeszól!, én szerettem, szeretem, vállalom :) - és még az első regény elolvasása után sem gondoltam, hogy ennyire érdekelni fog a sorozat.
      De itt vagyok, és én sem vagyok már tini :))

      Az utolsó 10 nap meg nem lesz húzós. Mert akkor már tutira mindig van valami kép, jelenet, interjú(részlet), itt-ott fotózott filmes cuccok, jó lesz ez :) Olyankor igyekezni szoktam nagy mennyiségben hozni az anyagokat, amennyire meló mellett bírom!

      Törlés
    2. Igaz-igaz, az Alkonyat is rávehető ezen filmek listájára. Nyugi, nincs vele szemben semmi rossz érzésem, sőt az első könyvet el is olvastam, de tovább nem jutottam sajnos! :D

      Hát ha valóban így zajlik majd az utolsó pár nap a film bemutatásáig, akkor megnyugtattál. Plusz, akkortájt tervezem újraolvasni mindhárom könyvet is, hogy friss legyen minden. :) De most már egyre türelmetlenebb vagyok, bár tartanánk már ott! :)

      Törlés
  4. Emlékszem mikor az 1. rész után kiraktad a visszaszámlálót a Futótűzhöz meg a Kiválasztotthoz is és 700 nap körül jött ki vagy még lehet attól is több, és milyen iszonyú hosszúnak tűnt, msot meg már mindjár titt van.

    VálaszTörlés