Hivatalos sajtóközleményt adott ki a Lionsgate által megbízott reklámcég, amelynek feladata volt a hétfőn megjelent Én nem kérlek! törölt jelenet körülötti felhajtás biztosítása. Így, hogy utólag jelentetik meg a sajtóközleményt (és pláne, hogy amúgy nem a Lionsgate), kicsit nekem úgy tűnik, hogy ez igazából a reklámcég önreklámja, ugyanakkor legalább némi képet mutat arról, mi is történt hétfőn pontosan - ha ez valakinek nem lett volna teljesen világos. (Mondjuk igyekeztem tájékoztatni, de elég nagy volt a káosz.) Amúgy a kintiek fiaskóként utalnak a történésekre, hiszen a jelenet idő előtt kicsúszott, onnan pedig már nem lehetett visszacsinálni. Mindenesetre íme a sajtóközlemény lényege, és ha csitul kicsit a roham, akkor hétvégén egy másik, kicsit lazább hangvételű írás is érkezik arról, hogyan lehet hülyét csinálni... őrületbe kergetni... lázba hozni az elvakult rajongókat! :)
New York, 2015. február 17. - A Sizmek, amely egy egyszerre több helyen vetített reklámokat menedzselő cég, a mai napon bejelentette, hogy első közösségi médiakampánya során együttműködik a Lionsgate Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 1. rész otthoni média kiadásának reklámkampánya során. A felhasználók Facebook-on, Twitteren és a magával ragadó multimédiás élményt biztosító Rich Media partneroldalain jeleket találhatnak, amelyek segítségével elérhetik, hogy hozzájuthassanak a kasszasiker film egy törölt jelenetéhez. A Lionsgate kihasználja a média adta lehetőségeket, hiszen az emberek egyre jobban ismerik a különböző technikai eszközöket. Azáltal, hogy a kampány során, mind a bináris kódot, mind pedig a weboldalak forráskódját felhasználtuk, egy igazán újszerű, zsigeri élményt biztosíthattunk a felhasználóknak a digitális média talaján.
- A Sizmek nyílt technológiái lehetővé teszik, hogy egyidejűleg szólítsunk meg embereket több, különböző közösségi és hagyományos média felületen, hogy egy egyedi és kreatív élményt biztosítsunk számukra. Ebben az első reklámkampányban a Sizmek abban segített a Lionsgate-nek, hogy a rajongóik a Facebook-on, Twitteren és néhány internetes magazinon keresztül egy közös élményben vehessenek részt. Mi azonnal összesítettük a különböző felületen beírt utótagok számát, hogy a kivitelezés még hatásosabb lehessen, majd végül felfedtük az exkluzív tartalmat. - mondta AJ Vernet, a Sizmek szociális alelnöke.
- A Sizmekkel való együttműködés lehetővé tette számunka, hogy rajongóink egy rendkívül innovatív formában működjenek közre egy, Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész otthoni média kiadásában látható törölt jelenet kikódolásában. - mondta Anne Parducci, a Lionsgate marketing ügyvezető alelnöke.
A kampány során a rajongók először egy szponzorált bejegyzést találtak a Facebook-on, amely Panem Kapitóliumából érkezett. Erre rákattintva láthatták, amint a 13. körzet (a lázadók körzete) épp betör a felületre, és egy titkos üzenetet rejt el bináris kód formájában. Amint a felhasználó lefordítja az üzenetet egy ingyenes kódfejtő eszköz segítségével, megtudja, hogy ez egy közlemény, amely arra buzdít, hogy csatlakozzanak a lázadáshoz, és hogy nyissanak meg egyet vagy többet is a 19 megadott partneroldal közül, ahol további nyomokat találhatnak.
A partneroldalak olyanok voltak, amelyek a lehető legszélesebb érdeklődést kielégítettek, közöttük volt többek között az IGN, Break, Celebuzz, Teen és Just Jared JR.
Amikor a rajongók megérkeztek valamely partneroldalunkra, követhették a nyomokat, amelyek az oldal forráskódjához vezettek. A kódba beágyazva találhattak egy képet Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. részéből, amely arra ösztönözte őket, hogy küldjenek Twitter üzeneteket a #UnlockMockingjay utótag használatával. A Twitteren további szponzorált bejegyzések jelentek meg, amelyek tovább buzdították a felhasználókat, hogy folytassák az utótag küldözgetését, hogy elérjék a kívánt küszöböt, hogy megnézhessék a törölt jelenetet egy teljes nappal a digitális HD anyag megjelenése előtt. Az egész kampány, beleértve a titkos üzeneteket és rejtett kódokat, egyfajta lázadást generált a felhasználók között, amely jól rímel a film fő témájára.
Forrás: Money.cnn.com
- A Sizmek nyílt technológiái lehetővé teszik, hogy egyidejűleg szólítsunk meg embereket több, különböző közösségi és hagyományos média felületen, hogy egy egyedi és kreatív élményt biztosítsunk számukra. Ebben az első reklámkampányban a Sizmek abban segített a Lionsgate-nek, hogy a rajongóik a Facebook-on, Twitteren és néhány internetes magazinon keresztül egy közös élményben vehessenek részt. Mi azonnal összesítettük a különböző felületen beírt utótagok számát, hogy a kivitelezés még hatásosabb lehessen, majd végül felfedtük az exkluzív tartalmat. - mondta AJ Vernet, a Sizmek szociális alelnöke.
- A Sizmekkel való együttműködés lehetővé tette számunka, hogy rajongóink egy rendkívül innovatív formában működjenek közre egy, Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész otthoni média kiadásában látható törölt jelenet kikódolásában. - mondta Anne Parducci, a Lionsgate marketing ügyvezető alelnöke.
A kampány során a rajongók először egy szponzorált bejegyzést találtak a Facebook-on, amely Panem Kapitóliumából érkezett. Erre rákattintva láthatták, amint a 13. körzet (a lázadók körzete) épp betör a felületre, és egy titkos üzenetet rejt el bináris kód formájában. Amint a felhasználó lefordítja az üzenetet egy ingyenes kódfejtő eszköz segítségével, megtudja, hogy ez egy közlemény, amely arra buzdít, hogy csatlakozzanak a lázadáshoz, és hogy nyissanak meg egyet vagy többet is a 19 megadott partneroldal közül, ahol további nyomokat találhatnak.
A partneroldalak olyanok voltak, amelyek a lehető legszélesebb érdeklődést kielégítettek, közöttük volt többek között az IGN, Break, Celebuzz, Teen és Just Jared JR.
Amikor a rajongók megérkeztek valamely partneroldalunkra, követhették a nyomokat, amelyek az oldal forráskódjához vezettek. A kódba beágyazva találhattak egy képet Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. részéből, amely arra ösztönözte őket, hogy küldjenek Twitter üzeneteket a #UnlockMockingjay utótag használatával. A Twitteren további szponzorált bejegyzések jelentek meg, amelyek tovább buzdították a felhasználókat, hogy folytassák az utótag küldözgetését, hogy elérjék a kívánt küszöböt, hogy megnézhessék a törölt jelenetet egy teljes nappal a digitális HD anyag megjelenése előtt. Az egész kampány, beleértve a titkos üzeneteket és rejtett kódokat, egyfajta lázadást generált a felhasználók között, amely jól rímel a film fő témájára.
Forrás: Money.cnn.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése