2013. május 18., szombat

Új Futótűz termékcsalád a Covergirlnél

A tavalyi China Glaze kampányhoz hasonlóan idén a Covergirl és a Lionsgate között köttetett  szerződés, amely során a Covergirl kozmetikai márka valamilyen Futótűz termékcsaládot hoz létre. Íme az erről szóló sajtóközlemény:

 
HUNT VALLEY, MD, 2013. május 17. - A mai napon a Covergirl bejelenti története első nagy filmes együttműködését a Lionsgate hatalmas érdeklődéssel várt Éhezők Viadala: Futótűz című filmjével, amely 2013. november 22-étől látható az észak-amerikai mozikban. A Covergirl törénete első kreatív reklámkampányába kezd, amelyet a film inspirál, amely során új termékeket mutat be az Éhezők Viadala: Futótűz című filmjére épülő Capitol Collection sorozatában, amelyekkel kapcsolatos részletek később kerülnek majd bejelentésre.

Az Éhezők Viadala második filmjében, az Éhezők Viadala: Futótűzben a főszerepeket Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth és Josh Hutcherson alakítják. A film előzetesét, amelyet múlt hónapban mutattak be, mára több, mint 25 milliószor tekintették meg a YouTube-on. Az ígéretek szerint a film nagy részletességgel bemutatja a Kapitólium világát, a film sminkjei pedig Covergirl termékekkel készültek, amely segítségükre volt abban, hogy létrehozzák a film [ezen részére jellemző] fényűző, legújabb divatot idéző megjelenését.

- Azzal, hogy partnerséget vállaltunk az Éhezők Viadala: Futótűzzel, az volt a célunk, hogy újradefiniáljuk a film és a fantázia-és-valóság-találkozásának szépségápolással kapcsolatos élményét. - nyilatkozta Esi Eggleston Bracey, a Global P&G Cosmetics cég vezetője. - A film arra ösztönözte a Covergirlt, hogy ősszel egy olyan kampánnyal rukkoljon elő, amely a szépségápolást egyfajta vágyott, drámai divattá alakítja. A Covergirl-nél mindannyiunkat elbűvöltek Suzanne Collins regényei és az első film, ezért aztán nagyon izgatottak vagyunk, amiért együttműködhetünk a Lionsgate-tel az Éhezők Viadala: Futótűz megjelenése kapcsán egy ilyen merész szépségápolási projektben.

- Izgatottan jelentjük be, hogy az Éhezők Viadala: Futótűz kizárólagos sminkes partnere a Covergirl - mondta Paula Kupfer, a a Lionsgate Promóciós alelnöke. - Ennek a filmnek a középpontjában a Kapitólium világának szépségápolása és divatja áll. Az, hogy együttműködünk egy ilyen innovatív márkával, mint a Covergirl, újabb lehetőséget biztosít, hogy ábrázoljuk a történetben megtalálható szépségápolással kapcsolatos részleteket, és lehetőséget biztosítunk a rajongóknak, hogy ezáltal új területeket fedezzenek fel.

A múlt év során a Covergirl kimagaslott a szépségiparban, több ismert képviselője által is, közöttük PINK-kel, Janelle Monáe-vel és NERVO-val, aki a márkával karöltve a szépségápolás mellett hiteles egyéniségével és vakmerőségével állt ki. A Covergirl együttműködése az Éhezők Viadala: Futótűzzel a márka legújabb kifejezőeszköze, amellyel a szépségápolás útjába kerülő akadályok leküzdésére irányuló szenvedélyét és elkötelezettségét fejezi ki.
Forrás: LionsgatePublicity

3 megjegyzés:

  1. Azt azért egy kicsit erős túlzásnak tartom, hogy a Futótűz középpontjában a Kapitólium szépségápolása és divatja áll... ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy ezt én is erősnek tartottam, de ugye fordítani csak azt tudok, ami adva van.

      Törlés
    2. Persze, tudom én, nem azért mondtam... az eredeti szöveg volt túlzás. ^^

      Törlés