A tavalyi China Glaze kampányhoz hasonlóan idén a Covergirl és a Lionsgate között köttetett szerződés, amely során a Covergirl kozmetikai márka valamilyen Futótűz termékcsaládot hoz létre. Íme az erről szóló sajtóközlemény:
HUNT VALLEY, MD, 2013. május 17. - A mai napon a Covergirl bejelenti története első nagy filmes együttműködését a Lionsgate hatalmas érdeklődéssel várt Éhezők Viadala: Futótűz című filmjével, amely 2013. november 22-étől látható az észak-amerikai mozikban. A Covergirl törénete első kreatív reklámkampányába kezd, amelyet a film inspirál, amely során új termékeket mutat be az Éhezők Viadala: Futótűz című filmjére épülő Capitol Collection sorozatában, amelyekkel kapcsolatos részletek később kerülnek majd bejelentésre.
Az Éhezők Viadala második filmjében, az Éhezők Viadala: Futótűzben a főszerepeket Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth és Josh Hutcherson alakítják. A film előzetesét, amelyet múlt hónapban mutattak be, mára több, mint 25 milliószor tekintették meg a YouTube-on. Az ígéretek szerint a film nagy részletességgel bemutatja a Kapitólium világát, a film sminkjei pedig Covergirl termékekkel készültek, amely segítségükre volt abban, hogy létrehozzák a film [ezen részére jellemző] fényűző, legújabb divatot idéző megjelenését.
- Azzal, hogy partnerséget vállaltunk az Éhezők Viadala: Futótűzzel, az volt a célunk, hogy újradefiniáljuk a film és a fantázia-és-valóság-találkozásának szépségápolással kapcsolatos élményét. - nyilatkozta Esi Eggleston Bracey, a Global P&G Cosmetics cég vezetője. - A film arra ösztönözte a Covergirlt, hogy ősszel egy olyan kampánnyal rukkoljon elő, amely a szépségápolást egyfajta vágyott, drámai divattá alakítja. A Covergirl-nél mindannyiunkat elbűvöltek Suzanne Collins regényei és az első film, ezért aztán nagyon izgatottak vagyunk, amiért együttműködhetünk a Lionsgate-tel az Éhezők Viadala: Futótűz megjelenése kapcsán egy ilyen merész szépségápolási projektben.
- Izgatottan jelentjük be, hogy az Éhezők Viadala: Futótűz kizárólagos sminkes partnere a Covergirl - mondta Paula Kupfer, a a Lionsgate Promóciós alelnöke. - Ennek a filmnek a középpontjában a Kapitólium világának szépségápolása és divatja áll. Az, hogy együttműködünk egy ilyen innovatív márkával, mint a Covergirl, újabb lehetőséget biztosít, hogy ábrázoljuk a történetben megtalálható szépségápolással kapcsolatos részleteket, és lehetőséget biztosítunk a rajongóknak, hogy ezáltal új területeket fedezzenek fel.
A múlt év során a Covergirl kimagaslott a szépségiparban, több ismert képviselője által is, közöttük PINK-kel, Janelle Monáe-vel és NERVO-val, aki a márkával karöltve a szépségápolás mellett hiteles egyéniségével és vakmerőségével állt ki. A Covergirl együttműködése az Éhezők Viadala: Futótűzzel a márka legújabb kifejezőeszköze, amellyel a szépségápolás útjába kerülő akadályok leküzdésére irányuló szenvedélyét és elkötelezettségét fejezi ki.
Forrás: LionsgatePublicity
Az Éhezők Viadala második filmjében, az Éhezők Viadala: Futótűzben a főszerepeket Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth és Josh Hutcherson alakítják. A film előzetesét, amelyet múlt hónapban mutattak be, mára több, mint 25 milliószor tekintették meg a YouTube-on. Az ígéretek szerint a film nagy részletességgel bemutatja a Kapitólium világát, a film sminkjei pedig Covergirl termékekkel készültek, amely segítségükre volt abban, hogy létrehozzák a film [ezen részére jellemző] fényűző, legújabb divatot idéző megjelenését.
- Azzal, hogy partnerséget vállaltunk az Éhezők Viadala: Futótűzzel, az volt a célunk, hogy újradefiniáljuk a film és a fantázia-és-valóság-találkozásának szépségápolással kapcsolatos élményét. - nyilatkozta Esi Eggleston Bracey, a Global P&G Cosmetics cég vezetője. - A film arra ösztönözte a Covergirlt, hogy ősszel egy olyan kampánnyal rukkoljon elő, amely a szépségápolást egyfajta vágyott, drámai divattá alakítja. A Covergirl-nél mindannyiunkat elbűvöltek Suzanne Collins regényei és az első film, ezért aztán nagyon izgatottak vagyunk, amiért együttműködhetünk a Lionsgate-tel az Éhezők Viadala: Futótűz megjelenése kapcsán egy ilyen merész szépségápolási projektben.
- Izgatottan jelentjük be, hogy az Éhezők Viadala: Futótűz kizárólagos sminkes partnere a Covergirl - mondta Paula Kupfer, a a Lionsgate Promóciós alelnöke. - Ennek a filmnek a középpontjában a Kapitólium világának szépségápolása és divatja áll. Az, hogy együttműködünk egy ilyen innovatív márkával, mint a Covergirl, újabb lehetőséget biztosít, hogy ábrázoljuk a történetben megtalálható szépségápolással kapcsolatos részleteket, és lehetőséget biztosítunk a rajongóknak, hogy ezáltal új területeket fedezzenek fel.
A múlt év során a Covergirl kimagaslott a szépségiparban, több ismert képviselője által is, közöttük PINK-kel, Janelle Monáe-vel és NERVO-val, aki a márkával karöltve a szépségápolás mellett hiteles egyéniségével és vakmerőségével állt ki. A Covergirl együttműködése az Éhezők Viadala: Futótűzzel a márka legújabb kifejezőeszköze, amellyel a szépségápolás útjába kerülő akadályok leküzdésére irányuló szenvedélyét és elkötelezettségét fejezi ki.
Forrás: LionsgatePublicity
Azt azért egy kicsit erős túlzásnak tartom, hogy a Futótűz középpontjában a Kapitólium szépségápolása és divatja áll... ^^
VálaszTörlésAmúgy ezt én is erősnek tartottam, de ugye fordítani csak azt tudok, ami adva van.
TörlésPersze, tudom én, nem azért mondtam... az eredeti szöveg volt túlzás. ^^
Törlés