2015. augusztus 18., kedd

Nézd meg a Kiválasztott 2. rész mozis előzetesét 3D-ben

A Kiválasztott 2. részét világszerte többféle formátumban (IMAX-ben és 3D-ben is) megnézhetik majd a rajongók a mozikban - tudtuk meg még év elején. A bejelentés elég vegyes visszhangot váltott ki, mire júniusra kiderült, hogy - mivel a 3D-s formátum ott nem kifejezetten népszerű - az USÁ-ban mégsem mutatják be a 3D-s konverziót.
Hogy nálunk milyen formátumban lesz majd látható a sorozat utolsó filmje, arról egyelőre nincs információm.

Most a film hivatalos mozis előzetesének 3D-s konverzióját nézhetitek meg az orosz forgalmazó, a Disney Russia és kedvenc kinti rajongói oldalam, a QuarterQuellOrg jóvoltából. Kapj elő egy régifajta vörös-zöld/kék?/ 3D-s szemüveget, izzítsd be 3D-s TV-det vagy töltsd le Android-os telefonodra vagy iPhone-odra a Google Cardboard nevű alkalmazást és nézd meg annak felhasználásával az alábbi videót:

2 megjegyzés:

  1. Azt véletlenül nem tudod, Ancsi, hogy Windows Phonera nincs-e meg ez az alkalmazás? Én rákerestem az áruházban, és nem találtam :( Persze ez nem azt jelenti, higy nincs, lehet, hogy én vagyok béna :)Sajnos nincs meg WP- ra az összes alkalmazás, úgy néz ki ez sem :(

    Katniss

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passzolom. Ennyi volt írva abban a cikkben is, ahonnan hoztam.

      Törlés