2015. augusztus 24., hétfő

451-es Osztagot ábrázoló bannert kódoltunk ki!

Ez a kép jelent meg a Kapitólium térképe helyén (szerintem kicsivel 11 millió kattintás előtt). Bele lehet nagyítani, meg lehet nézni a részleteit. Nem itt, hanem az eredeti oldalon!


A produkció hivatalos Twittere ezt üzeni:
"Köszönjük, hogy csatlakoztál a Kiválasztott könyvváltozata megjelenésének 5. évfordulójához, és hogy segítettél leleplezni az új, Snow elnök bukása bannert, amelyet csak a squad451.thehungergames.movie oldalon láthatsz!"

A kép egyébiránt kissé a Győzteseket ábrázoló bannerre emlékeztet 2013 augusztusából - és nem csak szerintem :)

6 megjegyzés:

  1. Én is kattintottam annyira elveztem mintha tenyleg podokat csapkodnék:"D És amúgy engem is a Futótüzesre emlékeztet

    VálaszTörlés
  2. Szép meg minden, de nem tudom miért kell Katnisst úgy ábrázolni mintha hatalmat akarna és ez már nem az első ilyen...
    A másik pedig, h hol az osztag többi tagja? :O :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, csak az új tagok maradtak le. Talán őket későbbre tartogatják?

      Törlés
  3. Engem is emlékeztet. Viszont nekem zavaró.hogy Katnisst megint úgy állítják be.mint egy hataloméhes diktátort:D Persze marketing meg minden,de egy kis szerénység nem ártana. (Bocsi,ha durva voltam)
    Nem kellett sok idő. Hát igen. Lelkes rajongók :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kép szerintem és a fiúk hihetetlenül jól néznek ki :-D

    VálaszTörlés
  5. Én imádom! :) Megvan az új hátterem! :)

    VálaszTörlés