2015. augusztus 7., péntek

"Emlékszem a kenyérre"

Szerintem a könyvben sokan szerettük ezt a részt, amely fordulópontot jelent Peeta állapotában. Most lelkes kinti rajongók gifeket tettek mellé, így magunk előtt láthatjuk a jelenetet a következőképpen:

– Katniss. Emlékszem a kenyérre.
– És pontosan mire emlékszel?

– Rád. Ahogy az esőben állsz, és a kukánkban turkálsz. 
Meg arra, hogy odaégetem a kenyereket. Hogy anya megpofoz.

Hogy kiviszem a disznóknak az égett kenyeret, de végül neked adom mindet.

– Így történt. Pontosan így volt. Másnap, suli után meg akartam 
neked köszönni. De nem tudtam, hogyan.
– Tanítás után kint álltunk az udvaron. Próbáltam elkapni a tekintetedet, de
elfordultál. Aztán... úgy emlékszem, letéptél egy pitypangot.

– Mindenesetre nagyon szerethettelek.
– Nagyon szerettél.

Forrás: Dandelion-Sunset Tumblr
Az idézetek Suzanne Collins: A Kiválasztott című regényéből származnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése