2015. augusztus 17., hétfő

Három díjat nyert az Éhezők Viadala a Teen Choice Awards-on

A négy jelölésből végül hármat valóra is váltott az Éhezők Viadala az idei Teen Choice Awards-on.
  • Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. része megnyerte a Legjobb Sci-Fi/Fantasy Film díját
  • Jennifer Lawrence a legjobb Sci-Fi/Fantasy színésznő díját Katniss alakításáért
  • Josh Hutcherson pedig a legjobb Sci-Fi/Fantasy színész díját Peeta szerepéért
A díjkiosztón Josh Hutcherson és Willow Shields vett részt, Josh pedig természetesen díjat is vett át.


Josh a film elismeréséért járó díj átvételekor így nyilatkozott:
- Az Éhezők Viadala hatalmas része volt az életemnek az elmúlt... most már majdnem öt évben, most pedig a végéhez közeledik, ami nagyon szomorú. Szóval ha ma együtt szeretnénk sírni, megtehetjük, mert megszakad a szívem, hiszen ezeket a filmeket szerettem a legjobban. A szereplőtársak, a stábtagok, az a 400 ember, aki részt vett ezen filmek elkészítésében, szóval ez a díj az övék is, mert legtöbbjük nem kap elismerést a kemény munkájáért; a vizuális effektek, a speciális effektek készítői, a fodrászok és a sminkesek, az öltöztetők, a jelmeztervezők, a kaszkadőrök, a villanyszerelők, mindenki! Ez a díj az övék is, és a Tietek is srácok, mert ez alatt az őrület alatt, mindvégig a rajongók adták az egész gerincét, és Ti hajtottatok előre. Nagyra értékelem ezt és nagyon köszönöm!

A folytatásban még pár Josh és Willow kép is.


9 megjegyzés:

  1. Hát ezt a díjat sem teszi ki a polcra! :D Willow ruhái mostanában borzalmasak. Én nem vennék fel ilyesmit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd felhasználja, ha mennek Liam-mel szörfözni ;)

      Willow nyilván nagyon keresgéli önmagát + azért más világban él. De nekem is egyre többször nem tetszik, amit felvesz, mondjuk én nem is vagyok egy divatdiktátor, szóval attól, hogy nekem nem tetszik, még lehet, hogy a ruha jó :)

      Törlés
    2. Tényleg, vajon úgy van megcsinálva, mint egy igazi deszka amit használni is lehet vagy csak dísz? Willow meg... keresgélje csak magát, legyen egyedi, de szerintem a ruhák olyan ízléstelenek. Lehet, hogy van egy stylelistja, aki megmondja neki mit vegyen fel...

      Törlés
    3. Nem tudom, mi a helyzet a szörfdeszkával. Én arra tippelnék, hogy csak dísz, de passzolom.

      Törlés
  2. Willownak nem csak a ruhái ha nem a szemöldöke Engem úgy zavar. Hát senki sem szól neki h csúnya De néha a sminkje is gáz Megérdemlik a díjat és én is szomorú vok h vége ami jó h majd meg lehet nézni egyben a 4 filmet

    VálaszTörlés
  3. Tegnap éjjel live streamban néztem és megérte! Amugy Willow (számomra) egy igazi stílus ikon, de az a baj hogy nagyon nagylánynak akar látszani. Erölteti ez az alternativ stílust de egy éve még teljesen más volt.

    VálaszTörlés
  4. Én annyira szurkoltam Joshnak, hogy nyerjen díjat, mert barátnőm előtte folyton mondogatta, hogy sehol sem jelölik. Hát, tévedett!

    VálaszTörlés
  5. Annyira orulok hogy Josh nyerte a dijat,jobban megerdemelte mint Liam,szerintem. Willow ruhaja szerintem is szornyu volt.A szombati mexikoi Kids Choice Awards-on,gyonyoru volt. Itt egy kep: https://instagram.com/p/6c80XAOXTz/?tagged=kcamexico

    VálaszTörlés
  6. orulok hogy Josh nyerte a dijat,szerintem jobban megerdemeltem mint Liam.Willow ruhaja tenyleg szornyu,de a mexikoi Kids Choice Awards-on gyonyoru volt.Itt egy kep: https://instagram.com/p/6c80XAOXTz/?tagged=kcamexico

    VálaszTörlés