2015. augusztus 18., kedd

Kampánymorzsák

Lesz most már hamarosan cikk is (hurrá, személy szerint már nagyon vártam), de csak összeszedem, amit mára szántam, amikor tegnap azon agyaltam, mit hozzak, ha nem kerülne elő semmi izgi.
Merthogy nem egyszerű ez az időszak a lelkiismeretes rajongói oldal szerkesztője számára, mert nem könnyítik meg a dolgomat a film készítői/forgalmazói azzal, hogy mindenféle izgi anyagokat közvetíthessek, de inkább nézzük/olvassuk azt, hogy mi van, mint azt, hogy mi nincs.

Nos, az elmúlt hetekben a Lionsgate ugyan osztott meg velünk két lázadóktól származó rövid videó anyagot, ezeket láthattátok (ITT és ITT), de azért időről időre kikerülnek a hivatalos közösségi oldalakra apróságok, amelyekre külön-külön bejegyzést nem szánnék, de lehet érdemes csoportosítva, rendszerezve kitenni, ami eddig kikerült.

1. Karakterek
Na, ebből pont a Katniss-est nem találom, pedig visszamentem az Éhezők Viadala Twitterén május végéig, de azóta van Peetánk, Gale-ünk és Effie-nk.

Peeta: barát, szerető, győztes, ellenség, vőlegény, célpont, mutáns, szomszéd, vadász, kiválasztott, szövetséges.
Gale: harcos, barát, katona, szövetséges, lázadó, báty, vezető, vadász, stratéga, túlélő.

Effie: divatszakértő, barát, szövetséges, stílustanácsadó, kísérő, tanácsadó, lázadó.




2. Vannak az igazából már korábbról is ismert idézetes stillek:

"Én ezt soha nem akartam..."
"Ha valaki rájuk pillant, semmi kétsége nem lehet afelől,
hogy ez a két ember szereti egymást.
"



3. Montázsok: Ez új kategória, nekem a rajongói Tumblr szint, de oké. Legalább időnként valami:

A Viadal megváltoztatta - A Szikra, amely lángra lobbantotta Panemet

 

"Rögtön beleszerettél Annie-be, amikor megláttad?" - 
"Csak most, hogy teljesen kicsinálták, tudom értékelni a valódi Peetát."

 


4. Katniss felemelkedése


A pillanat, amikor a hősnő kiemelkedett a 12. körzetből


"Aki életben maradt, pedig a Kapitólium végezni akart vele. A forradalom jelképe vagyok."


"Muszáj volt megmentenünk téged, mert te vagy a fecsegőposzáta, Katniss. Amíg te élsz, a forradalom is él."




5. Kis videók

"Csak meg akartam menteni a húgomat és életben akartam tartani Peetát"
Fogj össze a Kiválasztottal és vedd át a hatalmat a Kapitólium felett!


"Ha megölöd Snow elnököt, az a sok halál nem volt hiábavaló"

"Snow-nak meg kell fizetnie mindazért, amit tett"

"Most azt várják tőlem, hogy a forradalom valódi vezetője legyek, a forradalom arca,
hangja, a forradalom megtestesülése."

"Prim... az egyetlen ember a világon, akit biztosan szeretek"
"Nem tudom eldönteni, mi a valóság és mi a kitaláció" - Peeta Mellark

Amikor egy Viadal véget és, kezdődik egy újabb

"Életünkben először a 13 körzet egyesült"

Effie Trinket még a 13. körzet föld alatti világában is megtalálja a módját, hogy ragyogjon
Vigyázz, kész, tűz!
Mi a Fecsegőposzátával vagyunk. És Te?

Gyakran leselkedik veszély az emberre a legsötétebb helyeken
Már nem csak egy lány a peremből. 
"Már jóval azelőtt a Fecsegőposzátájuk lettem, hogy hivatalosan elvállaltam a feladatot."
"A jövőnk holnap hajnalban kezdődik"
Mindennel és mindenkivel meg kell küzdeniük, akit és amit a Kapitólium az útjukba sodor.
Légy részese az epikus befejezésnek

6. Jelmondatok

"A csönd nem megoldás."

"Nem leszünk bábuk a játékaikban."

2 megjegyzés:

  1. Na, ezen a képen már tisztán látszik, hogy íj van Katnissnél az epilógusból származó pillanatképen

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Gale-es felsorolásból hiányzik az unokatestvér:)

    VálaszTörlés