2015. augusztus 4., kedd

Boldog (utolsó?) születésnapot, blog! :)

Immáron négy teljes éve vezetem ezt azt az oldalt, amely nagyon sok Éhezők Viadala rajongó kincsesbányája lett mára - remélem legalábbis. 

Az oldal összes kattintás száma jelenleg 1.800.000 fölött van, és összesen 329-en vagytok feliratkozva az oldalra (bár sejtem, páran talán már meg is feledkeztek a sorozatról, szóval lehet, kevesebb az állandó olvasók száma, de mások meg feliratkozás nélkül térnek vissza nap, mint nap). 
Az oldalon eddig 3303 bejegyzést olvashattok, amihez 12899 megjegyzést fűztünk. 
Számok ide vagy oda, én örülök, hogy akkor négy éve belekezdtem az oldal szerkesztésébe, pedig igen, voltak kevésbé kellemes pillanataim is az oldal kapcsán.

Az öt legnépszerűbb bejegyzés jelenleg:
  1. Toronymagasan vezet a Bitódal magyar nyelvű mozis szövegét tartalmazó bejegyzés. Bár sokan kértétek, mindeddig nem tűnt fel, hogy több, mint kétszer annyian kattintottatok rá, mint a következőre.
  2. Rengetegen írtatok és olvastátok egymás véleményét a Kiválasztott 1. részének filmváltozatáról tavaly novemberben. Örülök, hogy ilyenkor is van egy hely, ahol megtaláljátok egymást.
  3. Kissé marad el csak ettől a Futótűz filmváltozatának vélemény rovata
  4. A Hanging Tree score verzióját is szívesen hallgattátok, ami nem meglepő számomra. Nagy hatású volt az a dal és a filmben nagyon szépen megcsinálták.
  5. Ééééés még mindig a listán a legelső Éhezők Viadala DVD hír, még 2012. áprilisából.

A negyedik születésnap alkalmából négy fecsegőposzátás muffinnal ünneplünk :)


Köszönöm Nektek a négy éves támogatást!

Mint oly sok minden kapcsán idén, ebbe az évfordulóba is vegyül némi keserédes érzés, hiszen novemberben megjelenik a sorozat utolsó filmje, valamikor jövő tavasszal az utolsó DVD. Ha ez valóban így lesz, akkor valamikor tavasz során lassan bezár az oldal, a napi jellegű frissítésnek legalábbis jó eséllyel vége lesz - hiszen nem lesz miről írni, olvasni. Most még úgy gondolom, hogy ha lesznek hírek a londoni színpadi verzióról, a dubai-i kalandparkról, vagy esetleges új Éhezők Viadala filmről, de el bírom képzelni, hogy egy-egy komolyabb interjú fordításához is kedvet kapjak, akkor egy-egy cikket később is kitennék alkalomszerűen, de ezt egyelőre - főleg ilyen távlatokban nem merem megígérni. Most mindenesetre így gondolom. :)

28 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot, blog!!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. Én csak pár hónapja vagyok itt, de Ti 4 (!!) éve vezetitek a blogot és ez nagyon jó. :) Eszméletlen ez az oldal, naponta kétszer-háromszor felnézek, hogy van-e friss bejegyzés (nem vagyok feliratkozva). Sok sikert a továbbiakhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kire érted a többesszámot? (A Ti 4 éve vezetitek mondatban...) Mert én egyedül viszem az oldalt.

      Törlés
    2. Jaj ne haragudj, tudom, hogy ezt egyedül csinálod, igazából nem tudom, miért így írtam. Néha magamról is többes számban beszélek (ugye, Drágaszág?), de másokról még nem szokásom. :D Egyébként lehet, hogy az Útvesztős blog miatt, ezt a kettőt nézem mindig...

      Törlés
    3. :) Oks, csak olyan sokszor találkozok többes számmal.
      Azt is tudom, hogy vannak oldalak, amit többen vezetnek, (igen, az Útvesztős az egyik) de én magányos farkas típus vagyok :)

      Törlés
  3. Én mielőtt feliratkoztam, az előtt is rendszeresen néztem, és gratulálok, hogy négy éven keresztül folyamatosan tudod csinálni. Szerintem sokan közülünk (pl. Én sem) tudnánk ezt megcsinálni, Úgyhogy eszméletlenül hálás vagyok Neked! Sok sikert, és boldog szülinapot blog! :)

    Katniss

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez az oldal olyan mint másoknak az origo vagy az index... Bent van a telefonomban a kedvencek között és minden reggel megnézem:) Egyszerűen imádom...Boldog Szülinapot:)))

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot, blog! Neked pedig további sok sikert, Ancsi! Ezzel együtt én rájöttem, hogy kb. egy éve járok ide :D :) És nem bánom meg ;) Gratulálok a sikerhez, megérdemled :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog Szülinapot a Blognak! :) Ancsi,neked köszönöm ezt a sok munkát. Nagyon hálás vagyok. 2 éve figyelem a blogot. Sok sikert neked.! :)

    VálaszTörlés
  7. Én csak közel 1 éve figyelem a blogod. Eszméletlen, hogy milyen naprakész vagy! Mindennap ammikor internet közelben vagyok minimum egyszer fölnézek és mindennap van valami friss hír. Olyan jó hogy interjúkat is fordítasz! Mert nem vagyok valami nagy angolos! Nekem személyes kedvenceim a Jen interjúk.
    Bori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És Boldog Szülinapot a blognak!
      Bori

      Törlés
    2. Köszönöm :)
      Hát, képeket, videókat Twitteren, Facebook-on és Tumblr-en is meg lehet osztani, Facebook-on tudom, hogy próbálnak is hasonló oldalakat fenntartani.

      Azt gondolom azonban, hogy az igazán nagy rajongók szívesebben olvasnak hosszabb lélegzetű anyagokat is, mert érdekli őket és ez igazi hiánycikk a magyar sajtóban. Örülök, ha sikerül ezt az igényt (is) kielégítenem!

      Törlés
  8. Boldog szülinapot, blog!
    Én már majdnem két éve vagyok feliratkozva, és mindennap első dolgom, hogy ide felnézek. :)
    A vicces az, hogy mikor el akartam már olvasni a könyveket, de még nem voltam teljesen biztos benne, akkor a blog győzött meg, hogy elmenjek a könyvesboltba és megvegyem a könyveket, amiket aztán 3 nap alatt elolvastam, és hatalmas rajongó lettem, szóval köszönöm neked és a blognak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek örülök. Azt azért sose hittem volna, hogy az oldal ekkora hatással lehet bárkire is :)

      Törlés
  9. Boldog szülinapot blog :)
    Ancsi, neked pedig gratulálok! Nagyon ügyesen vezeted a blogot, egyetértek Katniss-szel, sokan nem lennének erre képesek. Amúgy te hogy találtál rá a HG-re? Hogy jött a rajongói oldal ötlete? Hogy szorítassz időt a cikkek fordítására? Volt már olyan, hogy teljesen elkeseredtél, és fontolgadtad, hogy abbahagyod?
    További sok sikert, és sose hagyjon el a REMÉNY!!!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez úúúgy volt, hogy én hatalmasan nagy Alkonyat rajongó voltam, és a sorozat végefelé az egyik ottani mellékszereplő Halloweenkor Katniss-nek öltözött. Nem tudtam, ki az a Katniss és utána kerestem a történetnek, ami felkeltette az érdeklődésemet. Abban az évben karácsonyra meg is kaptam az első kötetet, amit imádtam, de úgy voltam vele, hogy rengeteg trilógiának csak az első része a jó, a többiben az író általában húzza-vonja a történetet a nagyobb bevétel jegyében - így gondolkodtam.

      Persze hamarosan már hallottam híreket arról, hogy azt a sorozatot is megfilmesítik és elkezdtem nézegetni, kik lesznek a szereplők (nem voltak szimpatikusak!!!), de azért kerestem volna egy rajongói oldalt, ahol fél szemmel követhetem az eseményeket. Nem volt. Oké, hagytam, és később megint rákerestem. Nem volt. Megnéztem, le van-e foglalva az ehezokviadala oldalcím a blogspoton. Nem volt. Picit agyaltam rajta és belekezdtem. Ekkortájt olvastam el a Futótüzet is, ami felülmúlta minden várakozásomat. A harmadik kötet megjelenésekor már futott az oldal. Oké, döcögött. :))

      Az oldal szerkesztése nekem a lazítás kategória. Amikor hazajövök melóból és kell egy félóra-óra, hogy leeresszek és kicsit azt csináljak, amit akarok, akkor az oldallal foglalkozom. Olyan a munkám, hogy több szabadságom is van (máskor meg sűrűbb az élet), olyankor még több időt tudok szakítani rá. Nem merül fel gondom, mert szeretem. Mindig azt tartom szem előtt, hogy olyan legyen az oldal, hogy én is szívesen olvassam. Tudom, hogy nem tetszik mindenkinek, hogy bizonyos dolgokban elfogult vagyok, de többnyire azért működőképes.

      Olyan nem volt, hogy fontolgattam volna, hogy abbahagyom. A filmek megjelenései környékén azonban nagyon telítődni szoktam és olyankor pedig különösen aktuális szeretnék lenni, mert tudom, hogy sokan, akik kijönnek a moziból, rátalálhatnak az oldalra és szeretném, ha ők is találhatnának aktualitásokat és válaszokat az őket érdeklő kérdésekre.

      De elárulom, picit várom is, hogy vége legyen, mert hosszú ideje foglalkozok már nagyon sokat ezzel és tudom, sok időm szabadul majd fel, ha vége lesz. Szóval felemás ez így számomra is.

      Picit most én lettem hosszú, de remélem, válaszoltam mindenre :)

      Törlés
  10. Gratulálok Ancsi! Remélem nem bánod h én is idetévedtem annak idején :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hát ;) Bár tényleg volt idő, amikor fárasztottál ;)

      Törlés
    2. Ennek örülök :)

      Törlés
  11. Boldog Szülinapot blog Nagyon jó volt olvasni Ancsi hogyan kezdted el. Én nagyon örülök neki Én pont a moziból kijövő mber vagyok aki próbált vmi aktuálisat keresni így kerültem ide és imádom az oldalt Minden nap benézek. Köszi a munkád

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot oldal! Köszönjük a naprakész cikkeket Ancsi! :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! :)

    VálaszTörlés
  14. Boldog szülinapot! :)
    Rendszeres olvasód vagyok! (sajnos, ritkán van időm ide írni...) Már nagyon várom a bemutatót! :)
    (Tavaly 3 nappal a bemutató után dobtam fel a YT-ra a Bitódalt magyarul, sajna atomszar minőségben, mobillal vettem fel a moziban, és éjjel kb. 1-kor kellett megvágnom az anyagot, hogy emészthető is legyen,aztán mehetett az upload. De azóta felkerült valaki által a DVD-s minőségű dal is, hallgassátok iinkább azt!)

    VálaszTörlés
  15. Hát, nincs 1 éve hogy rátaláltam a blogra(amit sajnálok, mert nagyon szívesen követtem volna a kezdetektől) nem komiztam, és csak hébe hóba néztem rá.
    Aztán, én is elkezdtem blogot vezetni, és konkrétan elvonási tümeteim vannak, ha már olvastam a legfrissebb bejegyzéseket.
    Kicsit beleolvastam a régi bejegyzésekbe, és nagyon furcsa volt, teljesen máshogy fogalmaztál (jó, ez túlzás), és jó volt vissza olvasni. :)
    Boldog szülinapot blog (utólag is) neked kitartás az elkövetkezendő időre, és minden tiszteletem a tied, hogy négy éven keresztül folyamatosan tudtad csinálni.
    Lara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyian mondják, hogy mennyivel másképp fogalmaztam az elején, hogy lassan én is visszanézek. Mondjuk érdemes tudni, hogy a legelején még többször nem voltam úgy tisztában a szövegkörnyezettel, mint most, és nehezebb volt értelmesen fogalmazni, de szerencsére ez már inkább a hallott szöveges anyagoknál fordul már csak elő - ott is ritkábban.

      Törlés
  16. Én miután elolvastam a könyveket, fanfictiont kerestem a neten és kidobta a kereső az Öt, tíz, tizenöt... című fic-et az oldalon. Így találtam ide két és fél éve. Teljesen véletlenül ez pontosan a Futótűz DVD megjelenésének napjára esett, ezen azóta is csodálkozom, hogy hogy a franca nem a DVD megjelenés kapcsán, hanem egy fanfiction keresésekor találtam ide. Na, mindegy, a lényeg, hogy én azóta nap, mint nap visszajárok ide, eleinte névtelenül, aztán Kataként kommentelek is. Nagyszerű munkát végzel az oldal vezetésekor, amit ezúton is köszönök. Naprakész, igényes és még sorolhatnám a pozitív jelzőket. A továbbiakban is sok sikert kívánok Neked, és biztosan itt leszek a végéig és olvaslak nap, mint nap!

    VálaszTörlés
  17. Jaj, melengetik lelkemet a kommentjeitek. :) Köszönöm tényleg.

    "Szerencsére" érkezik időnként egy-egy negatív beszólás (nem Tőletek!), nehogy végleg elszálljak magamtól ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokkal ne foglalkozz, mindig vannak irigy emberek, akik nem tudják magukban tartani az ócsároló véleményeket. :)

      Törlés