2013. szeptember 6., péntek

Tiktak: ingyen letöltheted a Coldplay Atlas című számát

A tegnap beharangozott visszaszámlálás most véget ért, és a 12-es karika egy olyan linkre visz minket, ahol ingyen és legálisan letölthetjük a Coldplay friss, ropogós Atlas című számát. A következő képet - amire kattolva innen is eljuthattok az iTunes letöltő oldalára, már a Facebook-on találtam:

Forrás: HungerGames FB

A képről az is kiderül, hogy kinn már októbert 1-től lehet elővételben jegyet venni a Futótűz bemutatójára, én azért itthon annyira nem rohannék. 

Sőt, a Facebook oldalról azt is megtudhatjuk, hogy ez az órás meglepetés-sorozat a film bemutatásáig tartó 12 (igen, tudom 11 hét van addig, de a maival együtt 12 péntek) hétben heti rendszerességgel ad/mutat nekünk valami új izgalmasságot, szóval így aztán duplán is érdemes lesz várni a péntek estéket ;)

4 megjegyzés:

  1. Nekem azt mutatja 0,99 euró :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, akkor lehet, hogy csak belehallgatni lehet ingyen?
      Nem tudom, mert mintha tegnap ingyen lett volna, de lehet, nem. Én nem töltöttem le, úgy vagyok vele, fenn van YT-on...

      Törlés
    2. Értem. Na mindegy, az is lehet, hogy Magyarországon nem ingyenes. :)

      Törlés
    3. Nekem is 0,99 viszont nálam dollár :D
      Amúgy szerintem csak belehallgatás ingyenes. 5 éve használom az iTunes-t(bár nem vettem még semmit) és még nem volt olyan, hogy ingyenes. De tényleg ott a YT :)

      Törlés