2013. szeptember 20., péntek

Kemény csávók az Éhezők Viadaláról

Ezen filóztam, hogy egy vagy két poszt legyen belőle, végül így döntöttem. Külön-külön nem lennének túl hosszúak, ráadásul a témája, mondanivalója, mindkét részletnek ugyanaz, mégpedig az, hogy mit jelentett Daymo Okeniyi-nek és Bruno Gunn-nak az Éhezők Viadala.


Dayo Okeniyi egy új interjújában beszél arról, milyen élményt is jelentett számára az Éhezők Viadala, és hogy Jennifer Lawrence-től és Woody Harrelsontól tanulhatott. Csak az idevágó részlet következik:

-Az Éhezők Viadala jelentett mindent. - mondta Dayo. - Az volt számomra a kiugrás, az jelentette, hogy betörtem a szakmába. Csodálatos volt. Részt venni minden nap a forgatáson és tapasztalatokat szerezni. Tudod én sose tanultam színészkedni, ez csak valami olyasmi volt számomra, ami természeténél fogva vonzott. Valahogy mindig tapasztalatokból tanultam. Még amikor színház szakra jártam a főiskolán, akkor is munka közben tanultam. Amikor a forgatáson voltam, akkor is csak úgy szívtam magamba mindent, és figyeltem, mit mond és mit hogyan tesz Woody Harrelson.

- Tudod, Jennifer hihetetlen. Csodálatos színésznő, élvezet nézni, ahogy forgat. az ember azon kapja magát, hogy nézi, amikor színészkedik.

- Az a film egy nagy-nagy tapasztalatszerzési lehetőség volt számomra. És az volt a nagyszerű abban a filmben, hogy nagy film volt számomra első filmként, mert nem csupán arra volt lehetőségem, hogy megtudjam, milyen érzés egy drámai filmben forgatni - mert hát elég sok dráma van abban a filmben - hanem ki is kellett gyúrnom magam a szerep kedvéért. Formába kellett lendülnöm. Rengeteg edzésen vettünk részt, hogy le tudjuk forgatni az akciódús és a verekedős jeleneteket.

- Olyan volt [a forgatás], mint egy hosszú nyári tábor, ahol minden a filmezés körül forog.
Forrás: WNYPapers

Bruno Gunn is egy hosszabb interjúban beszél az Éhezők Viadalában, illetve azon belül a Futótűz során szerzett élményeiről. A teljes interjúban egyébiránt azt is megtudhatjuk, hogy hogyan kezdett el színészkedni és hogy milyen állomások követték egymást karrierje során, most azonban az Éhezők Viadalára vonatkozó részletet fordítom tőle is:


- Már sok mindenben részt vettem, de eddig ez [az Éhezők Viadala: Futótűz] volt a nagyobb munkám. - mondta. - Van mögöttem egy halom TV-s szereplés, és néhány erősebb filmben is láthattak már az emberek. De ez egy teljesen más műfaj. Az ember szerepel komolyabb sorozatokban (ő a True Blood-ban és a Kemény motorosokban), amelyeknek csodálatos és hatalmas rajongótábora van. Az Éhezők Viadala által azonban a világ minden táján - Indiában, Lengyelországban, Németországban, Brazíliában vagy Japánban - élő emberek is megismerhettek. És ez fantasztikus.

És ha ezt vesszük, egyértelmű volt, hogy valami fontos dologban fog részt venni, amikor egy évvel ezelőtt leforgatta a filmet, mondta.
- Ott mindenki tudta, hogy ez az egész milyen különleges dolog. Mind tisztában voltunk vele, milyen szerencsések is vagyunk. Mindenki odatette magát. Mindenki profi volt. Mindenki a legjobbat hozta ki magából.
Forrás: Ohio.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése