2013. szeptember 20., péntek

Futótűz hivatalos rajongói(?) óriásplakát

Nos, igen, jól érzékelhetitek a címből, hogy picit össze vagyok zavarodva, de legalább ki tudom magyarázni :)

A Lionsgate megjelentetett ugyanis egy óriásplakátot (vagy csak annak tervét??), amelyet egyik legaktívabb rajongójuk, ToriiJaade készített. Ami engem illet, kicsit vegyes érzéseim vannak a dologgal kapcsolatban, bár a rossz csak annyi, hogy kicsit cikinek tartom, hogy a Lionsgate-nek nincs egy csapatnyi rendes grafikus kreatívja, akit ráereszthetnének a poszter témára, és a maximum, amit ki bírtak préselni magukból Futótűz fronton (a teaser poszteren kívül) a sokak által kritizált indiánlányos plakát. Viszont az pozitívum, hogy legalább elismerik rajongóik tehetségét, sőt, akár képesek beemelni azt saját reklámkampányukba. Én nem bánnám, mert ez a következő óriásplakát ma már a második, amire azt mondom, hogy vizuálisan kegyetlenül jó.

"Ne feledd, lángra lobbant lány, hogy én megint rád fogadtam"

2 megjegyzés:

  1. Szép jól néz ki, mellesleg én száz, hogy eldobnám az agyam ha Magyarországon ilyenre bukkannék :)

    VálaszTörlés
  2. Na, ez nekem is nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés