2013. szeptember 2., hétfő

Fanmade poszter és videó

Hú, halljátok, nem tudom, mitől apadtak így el a hírek, mert OK, hogy a győztes banner-kaland véget ért, meg az is, hogy nem minden nap jelentenek be Kiválasztott szereplőt, de hogy se egy interjú, se egy cikk, se egy-egy új still ne jelenjen meg napokon át, olyan már nagyon régen volt, és most a kinti forrásaimban is pénteken jelent meg legutoljára friss. Az se túl izgi: Az Éhezők Viadala Hivatalos Facebook oldala elérte a 10 milliós rajongói bázist, amit Sam Claflin köszön meg a lelkes rajongóknak, majd bejátsszák a már ismert 2. előzetest (videó ITT) Na, ennek már több, mint 2 napja és semmi.

Én viszont csak azért nem szeretnék hozni baromságokat, csak hogy legyen valami, de előkerült egy fanmade poszter, amelyet a győztesek sorozat ihletett, és egy videó is, amelyeket viszont érdemes megnézni. Íme előbb a poszter:

Forrás: Biankchin tumblr

A másik, a videó ugyan nem friss, de azért érdemes megnézni: az epilógust olvassák fel benne (angolul), és ahhoz kapcsolódnak képek. Szép. A folytatásban megtaláljátok.




Via RealOrNotRealNews

7 megjegyzés:

  1. Sam nagyon cuki az előzetes előtt :)

    Na, ez POSZTER! :) Nekem hasonló kép élt a fejemben olvasás közben, hogy majd ilyesmi lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megnéztem a mini köszönőbeszédét, tényleg édes. :)

      Törlés
    2. Én is megnéztem, tényleg aranyos. :) És jól áll neki ez a haj.

      Törlés
  2. Hú, ez a videó nagyon tetszett, igényesen össze van rakva nagyon. :) Érdekes élmény volt felfedezni, milyen más filmekből vágott bele jeleneteket, amiket szintén láttam, meg felismerni a zenéket, de tényleg szép volt és hatásos.

    A poszter is jó munka, én szívesen láttam volna eredetileg is a bannert ilyen realisztikusabb háttérrel.

    VálaszTörlés
  3. JA, ezt akartam én is írni, hogy sokkal klasszabb, mint ez a kiadott háttér. :/

    VálaszTörlés
  4. Én is valami ilyesmi hátteret tudtam volna elképzelni az eredeti bannerhez. Egyébként nagyon klassz a poszter és a videó is nagyon tetszik. Tényleg hatásosra sikeredett. :))

    VálaszTörlés
  5. A videó egyszerűen gyönyörű, és a poszter is tetszik :-)

    VálaszTörlés