2013. szeptember 15., vasárnap

Josh Hutcherson gyors interjú

Joshról az US Weekly-ben jelent meg egy nagyon rövidke gyorsinterjú, de tudom, hogy minden Josh anyagot el bírtok viselni, ha arról van szó :D
A cikk hosszáért én kérek elnézést, de azt hiszem erre az esetre is alkalmazhatjuk a "kevesebb is több, mint a semmi" elvet. :)




VISSZA A MUNKÁBA! Mivel hamarosan belekezd a harmadik Éhezők Viadala film, a Kiválasztott forgatásába, Josh Hutcherson arról mesél az US Weeklynek, hogyan töltötte a nyarát!

Sokat lustálkodtál?
Nem! Rengeteget kosaraztam, könyveket olvastam, forgatókönyveket írogattam, és megpróbáltam kreatív maradni.

Tervezed, hogy tovább lépsz a színészeten?
Igen! Szeretnék producerkedni, és rendezni is. Meg minden ilyesmi.

2 megjegyzés:

  1. Kössz Ancsi azért a Josh-ról való cikkek bármilyen rövidek is, én mindig örülök nekik :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom Josh-t szóval én is örülök a cikknek, bármilyen rövidke is. :))

    VálaszTörlés