2013. szeptember 12., csütörtök

Jeffrey Wright már látta a Futótüzet!

Mi pedig még nem, folytathatnám, de kitartás, nekünk is már csak 10 hét !! Az meg gyorsan eltelik, de tényleg.

Mindenesetre Jeffrey Wright tegnap egy misztikus "Hűűű! #Futótűz!" tweet-et eresztett szélnek, amelyet egy "Hogy válaszoljak a nyilvánvaló kérdésre: IGEN!"-nel folytatott. A "nyilvánvaló kérdés" nyilván :) az lehetett, hogy netán látta már a Futótüzet?? Kedvenc Beetee-nk alakítója viszont nagyon súlyos titoktartási kötelezettségeket írt alá, szóval tartania kell a száját, úgyhogy a további érdeklődésre így válaszolt: "Izgatottan várom, hogy mindenki más is átélhesse azt az élményt, amiben nekem ma részem volt!" Hát, szerintem vagyunk még ezzel egy páran, de azért ez szerintem jó ómen :))


Hogy miért nincsenek egyéb hírek, cikkek, azt passzolom, rajtam nem múlna, én résen állok. Elviekben holnap péntek, ha heti rendszerességű a "Tiktak", akkor holnap megint kapunk valamit, de ezzel kapcsolatban még jelentkezek, ha egyszer elindul a számláló.

2 megjegyzés: