Na, akkor íme az első sajtóközlemény, amire tegnap nem volt időm/erőm.
SANTA MONICA, Kalifornia, május 30. /CNW/ – Azon kezdeményezés részeként, hogy egyes világmárkák és filmsorozatok új üzletágakat hozzanak létre, a Lionsgate a következő generáció első globális tartalmakat megjelenítő vezetője 2015 nyarán útjára indítja az Egyesült Államokban Az Éhezők Viadala: A kiállítást, jelentette be Tim Palen a Lionsgate marketing igazgatója. A modern kiállítás, amelyen az Éhezők Viadala világának hivatalos jelmezeit, kellékeit és egyéb elemeit tekinthetik majd meg interaktív bemutató formájában, a Thinkwell Group, a világ egyik vezető vidámparkjának és szórakoztató cégének együttműködésével kerül megrendezése.
Az első két Éhezők Viadala film több, mint 1,5 milliárd dollár mozis bevételre tett szert világszerte, az Éhezők Viadala: Futótűz 2013 legjobban kereső filmje lett az Egyesült Államokban és minden idők 10. legnagyobb bevételt hozó filmje lett.
Az Éhezők Viadala: A kiállítás néhány hónappal a 2015. november 20-án megjelenő Éhezők Viadala: A kiválasztott, 2. rész mozikba kerülése előtt, és az első három filmben Panem különböző körzeteiben és a Kapitóliumban látott emléktárgyait mutatja majd be. A kiállítást az ország nagyobb múzeumaiban és intézményeiben mutatják be és multimédiás promóciós anyagokkal reklámozzák majd és jegyelővételre is lehetőséget biztosítanak a kiállításra.
- Most, hogy szellemi tulajdonunknak ilyen jelentős rajongói bázist építettünk ki, elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy termékünket új üzletágakba vonjuk be, amely lehetőséget teremt arra, hogy rajongóink még közelebb álljanak tulajdonunkhoz, ugyanakkor jelentős anyagi bevételhez is juttassák a Lionsgate-et. - mondta Palen. - Izgatottan várjuk, hogy az Éhezők Viadala: A kiállítás keretein belül útjára indíthassuk ezt a kezdeményezést, amely az Éhezők Viadala világát méltatja, és lehetőséget kíván a rajongóknak, hogy még jobban beláthassanak a kulisszák mögé és a film készítésének folyamatába. - Palen megjegyezte, hogy a kiállítást úgy állítják össze, hogy iskolai helyi tantervek részévé válhasson, a kiállítás pedig szinte minden szempontból interaktív jellegű lesz.
Palen azt is bejelentette, hogy a stúdió elkötelezettségének részeként a Thinkwell tapasztalt vezérigazgatóját, Jenefer Brown-t kinevezik a stúdió újonnan létrehozott Márkás Látnivalók osztályának alelnöki posztjára, amely által a stúdió munkatársává válik. Brown nem csupán az Éhezők Viadala kiállítás amerikai körútját felügyeli majd, hanem további Éhezők Viadala parkok létrehozásának lehetőségét vizsgálja és kezdeményezi majd szerte a világon, illetve a cég más termékeinek hasonló témájú feldolgozásában is közreműködik.
Tart még a sajtóközlemény, de ebben leginkább Jenefer Brown korábbi munkásságát méltatják, a minket érintő rész itt véget ér.
Ígéretem szerint a másik sajtóközlemény is érkezik még a nap során, de ezeken kívül is készülnek még anyagok, amint lehetőségeim engedik.
Bárcsak Európába is jönne!!!
VálaszTörlés