2012. január 23., hétfő

Megint új Still!

Katniss az aratáson:


Végülis még csak 3 napja van fenn az IMDB-n... :)

UPDATE

Tegnap pedig Eszti hívta fel a figyelmünket egy új still-re, ami ugyan volt már az előzetesben, és az onnan kivágott képkockák között, ám ezúttal már jó minőségű képként is látható! Esztinek utólag is köszönet!! :)


Az eddig kiadott stilleket jó minőségben a Lionsgate által publikált anyagok közt és a Hunger-games.net galériájában találhatjátok meg. Illetve, ha van rá igény, összegyűjthetem én is egy posztba vagy aloldalra!

4 megjegyzés:

  1. jókép, bár szerintem egy picit fura az arckifejezése bár nem tehet róla h épp akkor készült a kép:D amőgy mért van mindenkinek befonva a haja?

    VálaszTörlés
  2. ja és olyan vicces h mindenkinek kettőbe van fonva elől, de Katnissnek egybe hátul:D vagy csak én találom szórakoztatónak?

    VálaszTörlés
  3. Ezzel is kitűnik a többiek közül. :)

    VálaszTörlés
  4. na akkor hozzászólok már az "új" képhez is:d nekem ez az egyik kedvenc képem eddig a filmből, mert egyrészt Caesart nagyon szerettem a könyvben és a színészt is csípem, aki eljátssza más részről pedig annyira látni Katniss "lelkesedését" h az elképesztő:D

    VálaszTörlés