2012. január 5., csütörtök

Innen-onnan, 1.

Akkor ezennel ünnepélyesen útjára indítom "Innen-onnan" rovatomat.
Mint azt múltkor említettem, hoszzabban nem szeretnék foglalkozni a film szereplőinek egyéb - engem esetleg kevéssé érdeklő - projektjeivel, ám előfordulhat, hogy közületek érdekelnek valakit ezek az infók is. A stratégia az lesz, hogy ezeket időről időre gyűjtögetem, és amikor nincsen olyan kifejezetten izgalmas anyag, amit ki tudnék tenni, akkor kirakom ezeket, hogy mégis lehessen azért valamiből csemegézni. :)

Nézzük is az első adagot:

A héten megejelent pár kép a "Journey 2 - The Misterious Island" című filmből, amelyekből néhányon Josh Hutchersont is felfedezhetik rajongói. Képek Josh Huchersonról a Journey 2-ből

Megfőzték az Éhezők Viadalában található ételeket, majd egy teljes listát állítottak össze ezekből, amelyet ITT találhattok.

Exkluzív klip jelent meg Elisabeth Banks-szel a Borotvaélen c. filmből. A film febuár 2-től látható a magyar mozikban. Amúgy furcsa számomra, hogy nincs fenn a magyar nyelvű előzetese a baromi nagy videómegosztón, pedig moziban jó sokszor láttam mostanában, de az eredeti nyelvűt "Man on a ledge" címen megtaláljátok, ha érdekel Titeket.

"A trió", vagyis Josh Hutcherson, Liam Hemsworth és Jennifer Lawrence is megjelenik a január 11-én tartandó People Choice Awards-on, ám az még nem egyértelmű, hogy átadnak vagy átvesznek-e díjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése