2012. január 28., szombat

Új képek az Empire Magazin jóvoltából

Pár nappal ezelőtt jeleztem a chat-ben, hogy a [nyilván kinti] Empire magazin több oldalon keresztül foglalkozik Az Éhezők Viadalával, ám az akkor megjelent első fotókat (még csak nem is szkennek voltak) abban a minőségben nem akartam kirakni. Most azonban kicsit jobb minőségű képeink is vannak. Gondolom, sokak örömére :)))





Továbbá: az elmúlt hetekben megjelent stillek már mind elérhetőek a Lionsgate oldalán HQ minőségben!!

4 megjegyzés:

  1. Wáó...nagyon tetszenek ezek az új képek:D Már kezdem azt hinni hogy csak a kínzásunkra hoznak újakat, mert ezek miatt csak egyre jobban és jobban várom a filmet:D A Haymitch és Peeta kép tetszik a legjobban, nem tudom miért:D (na jó lehet Peeta miatt, de amúgy is jó:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ez a gond, nem kínozlak máskor, eltitkolom az új képeket ;-D

      Törlés
  2. Jaj ne, inkább akkor meg sem szólaltamxd

    VálaszTörlés
  3. Én csak az Éhezők Viadala film után kezdtem nézni ezt az oldalt... most nézegetem a régi bejegyzéseket :D

    VálaszTörlés