2014. október 8., szerda

A Lionsgate a Doritossal, a Mazdával és a Whole Foods Markettel jelentett be újabb együttműködést

A Doritos-szal való együttműködésről már korábban is tudtunk, de a mai napon előkerült hivatalos sajtóközlemény szerint több együttműködési szerződést is kötött a Lionsgate.
Az a gondom csak, hogy mivel minket nem érintenek, rendkívül hidegen tudnak hagyni ezek a hírek, de itt a helyük, szóval olvassátok csak el, ha már én is lefordítottam ;)


Vancouver és Santa Monica, 2014. október 8. - A Lionsgate, a jövő generáció első, globális tartalmakat megjelenítő vezetője a mai napon bejelenti, hogy együttműködik a DORITOS-szal, a MAZDÁ-val és a WHOLE PLANET FOUNDATION-nel az év legnagyobb várakozás övezte filmje, Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész kapcsán. A film, amely a kasszasikert elérő Éhezők Viadala sorozat harmadik darabja, 2014. november 21-től [nálunk 20-tól] látható a mozikban.

A Doritos és a Mazda a nemrégiben bemutatott Our Leader The Mockingjay alkalmazás szponzorai lesznek, amely a OurLeaderTheMockingjay.Co.In oldalról illetve az Apple és az Android alkalmazásainak tárából tölthető le. 

A Doritos még ebben a hónapban országszerte új, Kiválasztottas csomagolásban jelenteti meg termékeit. A kibontott csomagokban kódokat találhatnak, amelyek az OLTM alkalmazás exkluzív tartalmaihoz biztosítanak hozzáférést. A Doritos egy internetes nyereményjátékot is indít, amelynek nyereményei között dedikált mozis poszter és az amerikai premierre való utazás is található. A hivatalos szabályzatot és a további részleteket a www.UnlockDistrict13.com oldalon találhatja meg. 

A Mazda Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. része amerikai premierjének hivatalos autós szponzora. A Mazda ezen kívül szintén szponzorálja az OLTM alkalmazást. Amikor egy nyomtatott vagy a www.MazdaUSA.com oldalon található prospektusból beszkennelik a Mazda logóját, újabb hivatalos tartalmakat érhetnek el az OLTM alkalmazásban. A Mazda egy tervpályázatot is indított a Tumblr-en, amelynek során a rajongók saját légpárnás terveiket készíthetik el és nyújthatják be. Minden egyes terv után, amelyet a rajongók benyújtanak, a Mazda egy újabb adományt juttat el valamelyik Drive for Good jótékonysági partnerének. 

- A Mazda büszke arra, hogy Az Éhezők Viadala ezen új epizódjának együttműködési partnere lehet - nyilatkozta Russell Wager, a Mazda Észak-Amerikai Vállalatának marketing alelnöke. - Amiatt is nagyon izgatottak vagyunk, hogy az év ezen időszakában mindebbe a Mazda Drive for Good programunkat is bevonhatjuk és másokért jót cselekedhetünk.

A Whole Planet AlapítványWhole Foods Market globális szegénység ellen küzdő nonprofit szervezete országszerte adományokat gyűjt majd a Whole Food Market üzleteiben. Minden egyes helyben, frissen készített "Az egyén bátorsága" narancslé eladása után 1 dollárt a mikrohitelek finanszírozására szánt alapítványnak utalnak. A Whole Planet Alapítvány egy nyereményjáték programot is indít, amelynek során Whole Foods Market ajándékkártyákat, premier jegyeket és utazást nyerhetnek a játékban résztvevők.

- Nagyon örülünk, hogy ezen saját területükön legjobb márkákkal együttműködve ilyen intelligens, újszerű és interaktív módját találtuk meg, hogy még közelebb hozzuk a rajongókat Az Éhezők Viadala világához. - mondta Tim Palen, a Lionsgate marketing igazgatója. - Büszkék vagyunk arra is, hogy olyan nonprofit szervezetekkel működhetünk együtt, mint a Whole Planet Alapítvány és hogy tovább építhetjük kapcsolatainkat az Éhezők Viadala korábbi partnereivel a Feeding Americával és a World Food Programme-mal.
Forrás: Lionsgate

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése