2016. április 1., péntek

Álhír: 2018 márciusában folytatódik a sorozat

Vagyis hogy inkább elkezdődik! Sokat hallhattunk mindenféle találgatásokról, most úgy tűnik, a stúdió mégis elszánta magát és 2018. márciusában megnézhetjük, hogyan kezdődött a sorozatban levert diktatúra, milyen volt az első Viadal. Van egy exkluzív beharangozónk is a filmről. Izgiiii!


Jó mondjuk Jennifer Lawrence nyilván nem fog benne szerepelni, hiszen Katniss sehol nem volt még 75 évvel korábban, de azért érdekes lesz viszontlátni Panem világát egy teljesen más korban.
Ha bármi további részletet megtudok, hozom. Mit gondoltok???

15 megjegyzés:

  1. Nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem ez nem több egy április elseji tréfánál ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én annál korábban ébredek, hogy ezt így nekem kelljen megmondani :)

      Törlés
  2. Április 1. Ügyes. :)

    VálaszTörlés
  3. Úristen!
    Nem tudom mit mondjak. És Ancsi te hogy állsz hozzá? Folytatod így az oldalt; hogy lesz folytatás?

    VálaszTörlés
  4. Ez az a nap,amikor még az átlagos "kivan kötődve a cipőfűződ" szöveget is beveszem.
    Éppen hívtam vissza az ismerősömet,mikor megnyitottam az oldalt,és megláttam a címet. Felálltam,és pont felvette a telefont az ismerősöm,én meg rögtön elkezdtem neki áradozni,hogy mindjárt szívrohamot kapok. Pár másodpercig csak ültem,és felkiáltottam ,hogy "Neeeeem,ez nem lehet igaz",na igen itt rájöttem,hogy milyen nap van ma :D. Aztán,ha ez nem lenne elég,elolvastam a bejegyzést,és még egyszer bevettem a dolgot,annyira hihetően írtad,majd megnéztem a videót,és dupla csalódás után rájöttem,hogy nekem ezt a napot át kéne aludnom minden évben :D.

    VálaszTörlés
  5. Óóóóó :O azt gondoltam hogy nem jó ötlet ha folytatják a sorozatot... de most hogy így látom ezt... Tök örülök! :D Panem világa megunhatatlan :)

    VálaszTörlés
  6. Na jó, most kicsit leesett az állam. :D
    Mindenesetre elég hamar belevágnak. Azért kíváncsi vagyok, hogy könyv nélkül mit hoznak majd ki a sztoriból.

    VálaszTörlés
  7. Jó kis April fools!:D

    VálaszTörlés
  8. Én már a kezdetektől kezdve támogattam ezt az ötletet és kíváncsi vagyok minden egyes részére, arra is, hogy hogyan fogják megoldani. Viszont kár, hogy a régi szereplők, főleg Jen nem fog benne szerepelni, bár ez teljesen érthető is és én is ezt választanám, mégis hiányozni fog. Annak ellenére, hogy szívesen megnézem majd a filmet, nem hiszem, hogy számomra fel fog érni bármelyik 4 filmmel, azért egy esélyt adok neki ;)

    VálaszTörlés
  9. Boldog Szülinapot, Ancsi! :D

    VálaszTörlés
  10. Hát én frankón bevettem! xD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaaj, sajnáltam is :) Bocsi!!
      De mint már annyiszor írtam, ez legalább kicsit engem igazol. Hisz az év 364 maradék napján nem vernélek át Titeket.

      Törlés
  11. Bár áprilisi tréfa, én megnéznék egy filmet a Sötétség napjairól! :DD

    VálaszTörlés