2016. április 5., kedd

Egyszer a jövőben: Tananyag - az Éhezők Viadala

Katniss és Peeta kislánya az iskolában szembesül azzal, min is mentek keresztül szülei. Ez is szívfacsaró kis képsorozat.

- Gyerekek, idén az Éhezők Viadaláról tanulunk és a Lázadásról, amely
során ezrek haltak meg.


- Meglep, hogy nem tudtál az Éhezők Viadaláról, hisz végülis szüleid mindketten részt vettek benne.
- Azt hiszem, kezdem megérteni a sebeket, Apa hallucinációt, a rémálmokat...

Forrás: Unicorn Feelings Tumblr

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a rovatot:) Pontosan így képzelném el én is a folytatásokat, várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  2. Ez zseniális, hihetetlenül jók ezek a képsorozatok! Kell tehetség az ilyenek megalkotáshoz, a megfelelő képek megkereséséhez. Ancsi, lesz még ilyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy jó három darab van.
      Amúgy ez volt az első, amit megláttam és tettem félre még múlt nyáron, csak aztán megtaláltam hozzá a többit és úgy éreztem, azokat is érdemes megosztani. Igen, klassz munkák, szeretem én is nagyon :)

      Törlés
  3. Nagyon jó! Már többször megnéztem.

    VálaszTörlés