2016. április 11., hétfő

MTV Movie Awards: Katniss a Lejobb Hős

Megszerezte utolsó MTV Movie Awards díját is Az Éhezők Viadala, de az legalább méltó is lett a sorozat hatalmas sikeréhez. A négy jelölésből sajnos csak egyet sikerült sikerült díjra váltania a filmnek és szereplőinek: Katniss lett a Legjobb Hős kategória győztese.


Ami a döbbenetes a történetben, hogy ahogy visszakerestem, minden korábbi évben sokkal több mindent találtam. Oké, tavaly már "csak" két díjat nyert a film és "csak" Willow Shields képviselte a szereplőgárdást, de azért ez nem pont így volt régen. 2012-ben Josh Hutcherson, Elizabeth Banks és Alexander Ludwig is jelen voltak a díjátadón, persze díj is járt nekik és még nyilatkoztak is (nosztalgia ITT).

2014-ben pedig a Futótűz sikere után több cikket is ki tudtam tenni a díjátadóról, hiszen a képes, videós összefoglaló után másnap még egy interjú is előkerült Josh Hutchersonnal és Sam Claflinnel.

Ma mindösszesen annyit tudok hozzáfűzni a fentiekhez, hogy azért az én szívemben A Legjobb Szereposztás díj is a csapaté (szigorú holtversenyben az Alkonyat csapatával - én őket sem fogom megtagadni, ők is jófejek voltak! - de mondjuk ők ezt a díjat elvihették korábban, de idén Az Éhezők Viadala megérdemelte volna szerintem).
A stábot ezúttal Stef Dawon képviselte:


2 megjegyzés:

  1. Megerdemelte:) Igy utolsónak.

    Ancsi nem tudom lattad-e a Star Wars előzetest de teged az utolso képkocka nem emlékeztet Katnissra ahogy a főszereplő lany ott áll?

    Illetve van valami hir a futotized 1 szem darab torolt (új) jelenetről?:) Bocsi,ha ide:) Marci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Star Wars-os képet láttam, de nem gondolom akkora jelenségnek, hogy posztolgassak róla.
      Az egy szem Futótüzes jelenettel nem találkoztam még, most rákerestem YT-on, nincs még fenn.

      Törlés