2016. április 22., péntek

Ma este Éhezők Viadala a COOL-on 21:10-től, beszélgetési lehetőséggel

Annyiszor leírtam már, de most már tényleg így van: végéhez közeledik a sorozat körüli felhajtás. Most már nekem is fogynak a félretett anyagaim, egyre kevesebb friss hírt, érdekességet találok - de azért még persze igyekszem ezeket megtalálni és veletek megosztani. Mindenesetre, aki örömmel megnézi újra-meg-újra a sorozat filmjeit, annak remek lehetőség ez a három - vagy ha lesz rá kereslet, négy - péntek este, amikor együtt filmezhetünk, chatben megbeszélve a sorozattal és az egyes filmekkel kapcsolatos élményeinket. Tudom, sokszor megtettük már, de aki el"vakult" rajongó, annak ezen alkalmakból nem lehet elég ;)

Arra gondoltam, hogy megkönnyítsem dolgotokat, teszek fel néhány kérdést, hogy legyen miről beszélgetni. Persze lehet másról is és Ti magatok is felvethettek kérdéseket. Íme a maiak: (aztán jövő hétre már nem tdom majd kitalálni újakat :P)
  1. Mikor/hogyan kerültél kapcsolatba a sorozattal? A könyvet olvastad előbb vagy a filmeket láttad?
  2. Mikor és hogyan találtál rá az oldalra?
  3. Melyik volt a kedvenc zenéd/számod, akár az első részből, akár az egész sorozatból?
  4. Ki volt az első film, Az Éhezők Viadala nagy felfedezettje számodra?
  5. Mi pótolhatja majd ezt a sorozatot? (Nekem egyelőre erre még nincs válaszom, úgyhogy várom tippjeiteket! :)
Chatelni nagyjából szabadon lehet. Linkeket kérlek ne tegyetek ki, az öncélú rosszindulatú megjegyzések pedig azonnali bannolást vonnak maguk után. Most már nagyjából online vagyok én is (mondjuk lehetnek kieső időim, de azért figyelek), bár azt nem ígérem, hogy végig is nézem a filmet! A chat azért végig - illetve így reggelig - kinn lesz, bízom benne, hogy tudtok értelmesen élni vele. :)

4 megjegyzés:

  1. 1. Én elöször a filmet néztem, de amint vége lett megkereste pdf-ben a könyvet.
    2. Mikor elolvastam a könyvet (ca. 2 órába telt) beütöttem a googleba és a te blogodot adta ki elsőnek.
    3. Nekem Katniss altatója a kedvenvem, bár kívlről nem tudom.
    4. Nem igazán értem a kérdésst :p
    5. Én a Marvel filmeket szeretem még nagyon, úgyhogy most azokat várom, de sokan mondják hogy 'Az útvesztő' felváltja az éhezők viadalát. Én szerintem azt igazán nem lehet felváltani.

    VálaszTörlés
  2. Én a chatről lemaradtam, a filmet sajnos nem tudtam megnézni tegnap, mert nagyon fáradt voltam :(
    1. pár hónapja vagyok csak rajongó, az 1-2 részt láttam már régebben tévében, de csak most karácsony óta vagyok teljesen odáig a sorozatért :) A 1-3 részt előbb láttam, aztán olvastam.
    2. mióta rajongó vagyok, pár hónapja
    3. amit Prim-nek énekel
    4. ezt én se értem
    5. SEMMI :/

    VálaszTörlés
  3. Nem értem, mit nem értettek a kérdésen, de mindegy.
    A filmben szerepelnek színészek. Azok közül ki volt az, akit korábban nem ismertetek és a film kapcsán jöttetek rá, milyen jó színész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színészek, akiket nem ismertem és szerintem jók: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson. Aki nagyon-nagyon jó volt és számomra ismeretlen Elizabeth Banks, imádtam Effie-ként!
      Lenny Kravitz is nagyon bejött a szerepében, eddig csak énekesként ismertem!

      Törlés