2016. április 13., szerda

Egyszer a jövőben: Gale a körzetben

Az egyszer a jövőben sorozat egy másik párhuzamos dimenziójában a sorozat készítője a következőképpen vezeti be Gale visszatérését, aki nem egyedül látogat vissza a 12. körzetbe, hanem családjával. Nézzétek csak ezeket a párhuzamos képsorokat!

- Mi volt ma a suliban?
- Minden rendben volt. Jött egy új fiú az osztályba a 2. körzetből, nagyon jó fej!

- Mr. Hawthorne a 2. körzetből ékezett, remélem, szeretettel fogadjátok!

- Apukája innen származik. Eredetileg a 12. körzet lakója volt,
szerintem ismeritek.

- Leülhetek melléd?


- Tényleg? Tudod a nevét?
- Azt hiszem, Gale Hawthorne.

- Az apukám vár... holnap találkozunk.



Forrás: Unicorn-Feelings Tumblr

3 megjegyzés:

  1. Én valahogy nem tudom elképzelni, hogy Gale Katniss nélkül alapít családot. Persze itt most nem arra gondolok, hogy nem érdemli meg, de még Gale párti sem vagyok. Egyszerűen csak fura, hogy az egész történet alatt érezni Gale szeretetét Katniss iránt, és a végén "képes" mást szeretni. Persze Gale-re is ráfér egy család, és megértem, hogy nem akar egyedül maradni, ezért örülök is neki. De én csak úgy tudom elképzelni, hogy Gale annak ellenére, hogy családot alapít, Katnissbe mindig is szerelmes lesz egy bizonyos mértékig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, azért engem megvesz ez a Gale Junior kissrác és a Mellardeen kislány találkozásának története :)
      És ha már Katniss boldog én örülnék neki, ha Gale is rátalálna saját boldogságára.

      Törlés
    2. Egyetértek:)
      Csak Galet én mindig is egy magányos farkasnak képzeltem el. De szinte mindenki megérdemli a boldog életet, aki a könyveben/filmben szerepelt, szóval egyáltalán nem sajnálom tőle.

      Törlés