2016. április 11., hétfő

Hitler megtudja, hogy Finnick meghal A Kiválasztottban

A Hitler-féle Bukás-jelenetet már láthattuk egyszer az oldalon, amikor Gary Ross távozott a sorozattól. Azt a videót - amelyet fordítással együtt ITT találhattok - mindenképpen szerettem volna itt kitenni ebben a nosztalgikus időszakban, mert nagy kedvencem volt. Valamiért gyöngéim ezek a Bukás-videók, valószínű azért, mert csak frappánsat láttam belőle. Ezért is örültem annyira, amikor nemrégiben erre a gyöngyszemre is rábukkantam.


Mivel a szöveg elég gyorsan pörög, a könnyebbség kedvéért készítettem fordítást, amelyet szokásosan a folytatásban olvashattok.


- A mutánsok követik őket...
... úgyhogy rohanás közben menekülőutat keresnek.
Eddigre Jackson, Messalla és Leeg-1 már meghaltak.
A mutánsok azonban meg akarják ölni Katnisst is.
- Ugorja a rizsát, engem az érdekel, mi lesz Finnickkel.
- Uram...
...Finnick...
- Finnicket megölik a mutánsok.
Aztán Katniss is ledob egy bombát rá és a mutánsokra.
- Akik nem olvasták a könyveket, hagyják el a termet.
-MI A POKOL EZ A SZARSÁG?
MI AZ ISTENVERTE POKOLI SZARSÁG EZ???
Az a kibaszott írónő azt hiszi, mindenkit megölhet?
Először Ruta, aztán Cinna, most pedig Finnick!
Ráadásul most, amikor Annie és Finnick végre összeházasodtak.
Erre ez a kurva kinyírja???
Arra vártam, hogy ezek a rohadt könyvek legalább kibaszott happy-enddel végződjenek.
Az a ribanc nagyon megszívja, ha azt hiszi, csak úgy simán elfogadom Finnick halálát.
Peeta bezzeg életben marad?
KIVÉTELEZÉS, azt mondom. KIVÉTELEZÉS!
- Uram, ez csak egy karakter, mi pedig azt hittük, Ön hetero!
- NEM ÉRDEKEL, MIT HITTEK!
Egyszerűen szeretem Finnicket!
- Uram, azért ez mégiscsak durva.
- Ebben semmi durva nincs, hisz ő egy kedves fickó...
... ÉDES!!!
És még csak esélyt sem kapott, hogy elbúcsúzzon szeretteitől!
Basszák meg, majd ÉN MEGÖLÖM SNOW ELNÖKÖT!
És porig égetem az egész Kapitóliumot!
Aztán elmegyek és megtalálom azt a picsát, aki ezt írta.
Még egyszer nem töri össze a szívemet!
Nem öl meg még egy ilyen fickót!
... Egy olyan édeset, mint az én Finnickem!
Nem érdekel mennyire jó író és hogy mindig jó döntéseket hoz.
FASZSÁG !!!
Nem gyakran szeretek bele egy karakterbe,
de ő a szívem csücske, mióta csak megláttam
kockacukorral a kezében a szexi ruhájában.
Bassza meg.
Csak azt szerettem volna, ha ezek a csodálatos könyvek a végére ne legyenek olyan érzelmesek, mint az Alkonyat!
Ahol az a sok idióta vámpír éppúgy csillog, mint a mesehős Csingiling.
Hánynom kell, ha meglátom.
- Nyugi, Katniss még így is vagányabb, mint Bella.
- Azt hiszem, már csak egy dolgot tehetek...
Az első könyv óta próbálom elkerülni,
... de ...
akkor mégis inkább Team Peeta leszek.

2 megjegyzés:

  1. Jól ki lett találva, eléggé vicces, bár én kevésbé szidtam volna az írónőt. De lehet, hogy csak elfogult vagyok vele amiért őt tartom a kedvenc írómnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem illik a szituációba, és nem szabad komolyan venni :)
      Mondjuk Finnick és Prim halála miatt én is haragszom az írónőre, de legalább nem Katnisst ölte meg.

      Törlés