2016. április 27., szerda

Egyszer a jövőben: Gale visszatér, 3.

A sorozat utolsó darabjában (én is szomorú vagyok, igen) Gale ismét visszatér és ezúttal a vadászó Everdeen-lánnyal találkozik.

- Mit csinálsz itt, Kislány?
- A fenébe, pedig már majdnem eltaláltam.
- Naná, hogy eltaláltad volna.

- Egyébként Katniss Everdeent keresem. Nem láttad véletlenül?
- De, gyakorlatilag mindig látom, ő az anyukám.

- Ne aggódj, tudom, hol van.
- Gale?
- Jó újra látni, Catnip.

- Láttam a lányodat az erdőben. A szemeit leszámítva teljesen rád hasonlít.
- Igen, tudom, a szemeit Peetától örökölte.

És mielőtt figyelmembe ajánlanátok, hogy más érdekesség is van az oldalon, tervezem, hogy hozok ezt-azt még onnan.

1 megjegyzés:

  1. Hát ennek is eljött a vége. Egyébként csodálkozom, hogy ezt eltudtam olvasni, mert a ficit már mióta nem akarom. Na jó igazából az időm se annyira engedi, de közre játszik az a bizonyos tény, hogy az az utolsó fejezet.
    Tudom, hogy jó néhányhoz írtam és ennél is csak ismételni tudom magam: Nagyon szépen köszönöm, hogy megosztottad velünk, nekem mindenképp tetszett:)

    VálaszTörlés