2016. március 31., csütörtök

Willow Shields IMDB Kérdezz-Felelek

Ahogyan korábban ígértem, hozom a március 25-i Willow Shields IMDB Kérdezz-Feleleket. Amúgy ezen kívül hirtelen megint lett még két Willow Shields interjúm. Csak mondom.
Viszont ez jó interjú. Bármilyen sok Willow-ot is olvastunk már, ez egy élvezetes darab, érdekes, nem unalomig ismételt kérdésekkel.


Ha egy másik karaktert alakíthatnál Az Éhezők Viadala sorozatban, ki lenne az?
Imádom Johanna Masont! Szerintem ő egy igen belevaló karakter.

Egy 0-10-es skálán mennyire hiányzik a forgatás hangulata?
1000000000000000000, szóval nagyon-nagyon-nagyon. Hiányzik Az Éhezők Viadala családom!

A négy film közül melyiket volt a legjobb leforgatni?
Imádtam a Kiválasztott 1. és 2. részének forgatását, mert számomra az jelentette a legnagyobb kihívást. Nem beszélve arról, hogy azt majdnem egy éven át forgattuk.

Ha egy napot Primmel tölthetnél, miről beszélgetnétek?
Valószínűleg az állatokról. Szeretem az állatokat és velük nőttem fel, akárcsak Prim. Vagy könyvekről! Sokat tudnánk róluk beszélgetni!

Ki a legnagyobb példaképed?
Meryl Streepen kívül?!??? Valószínűleg Emma Stone, mert ő drámákban és vígjátékokban is megállja a helyét!

Hogy kezdtél el színészkedni?
Új-Mexikóból származom és kis, új-mexikói filmekben kaptam először szerepeket, majd hamarosan következett is Prim alakítása.

Mit gondolsz, Primnek sikerült volna mindaz, ami Katnissnek?
Prim még nagyon fiatal volt... Nem hiszem, hogy meg tudta volna nyerni a Viadalt. De Prim a maga módján változtatja meg a világot.

Ha Panemben élnél, melyik körzetben laknál legszívesebben?
A 12. körzetben. Az itt élő emberek a legkedvesebb és a legbátrabbak is egyben.

Olvastad a sorozatot, mielőtt megkaptad volna a szerepet? Ha igen, addigra a rajongója voltál már?
Amikor behívtak a meghallgatásra, a könyv közepén jártam. Azonnal hatalmas rajongója lettem a könyveknek!

Az elején mi tetszett Primrose Everdeen karakterében?
Hihetetlenül kedves és sok mindenhez nagyon jól ért. Ráadásul a karakter nagyszerű ívet is ír le a sorozat folyamán.

Mi volt a legutolsó film, amit láttál?
Épp tegnap néztem meg egészen pontosan 100. alkalommal A Hihetetlen Családot. Gyerekkorom óta nagyon szeretem azt a filmet.

Milyen szerepet alakítanál szívesen, amivel meglepnéd rajongóidat?
Valami olyat, amivel nagyon más lennék, mint Prim. Lehetőség szerint valami horrorban vagy thrillerben játszanék.

Melyek a kedvenc TV sorozataid, filmjeid, színészeid és színésznőid, akik inspirálnak a színészet során?
Imádom a Trónok Harcát, A Szobát és a 10 dolog, amit utálok benned című filmet. Ezekben mindben szerepel néhány olyan színész, akik a kedvenceim!

Mi volt a legnehezebb dolog, amit Primként meg kellett tenned?
A halál jelenetem elég nehéz volt számomra. Részben, mert én magam is nagyon szomorú voltam, másrészt pedig szerettem volna jól csinálni.

Hogyan reagáltál, amikor megtudtad, hogy megkaptad Prim szerepét?
Igazából már a meghallgatáskor felajánlották nekem Prim szerepét. Gary Ross rendező ott helyben elárulta nekem, hogy megkapom a szerepet!

Miben hasonlítotok egymásra a karaktereddel, Primmel?
Nehéz hozzá hasonlítani, mert ő egy teljesen másik, őrült világban él. De mindketten szeretjük az állatokat!

Mit tanácsolnál azoknak a tizenéveseknek, akik maguk is színészek szeretnének lenni?
Hogy az embernek nyitottnak kell lennie arra, hogy keményen dolgozzon, akár a legkeményebben, mint ahogy valaha is dolgozott. Ugyanakkor mellette tanulni is kell.

Véleményed szerint melyik film kelti életre leghűbben a könyvet?
Szerintem a Futótűz. De mindent megtettünk, hogy a lehető leghűbben mutassuk be a könyveket, hogy nektek tetsszen, srácok!

Melyik a kedvenc könyved Az Éhezők Viadalából?
Az első kötet. Az mindig megváltoztat engem, pedig mindhárom kötetet nagyon szeretem.

Mi a következő filmed?
Legközelebb az A Fall From Grace című filmben leszek látható, amely egy Jennifer Lynch által rendezett hihetetlenül jó thriller.

Van valami vicces emléked a forgatásról?
Folyamatosan nevettünk. A felvételek szüneteiben állandóan poénkodtunk. Olyan sokat nevettünk, hogy nehéz volt áttérni a jeleneteinkre.
Forrás: @IMDB, @WillowShields

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése