2016. március 15., kedd

Egyszer a jövőben: Gale visszatér - 1. változat

Gale évek múltán elhatározza, hogy meglátogatja Kanisst. Amikor azonban végül elmegy Katnisshez, Peetába és gyerekeikbe botlik.

- Ő a fiad?
-Igen, egy kicsit félénk.

- Tehát, ki vagy te?
- Gale vagyok, a család egyik régi barátja... azt hiszem.
- Soha nem tudtam neked megköszönni.

- Peeta, te mutattad meg neki, hogy éljen tovább, amikor maga alatt volt.
... én pedig mindig hálás leszek neked ezért.

- Tudom, hogy itt benn bujkálsz, Catnip!

Forrás: Unicorn Feelings Tumblr

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó! Ez méltó lezárása a kettejük közötti szálnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből a témából lesz még pár változat ;)

      Törlés
  2. Gondoltam, hogy Katniss majd nem mer találkozni Gale-lel, ami teljesen érthető.

    VálaszTörlés
  3. Ancsi majd nem akarsz írni egy fanfictiont arról hogy Gale és Katniss évek mulva talàlkoznak??? 😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írni biztos nem :D Esetleg fordítok, ha találok, de most pár hétig nem szeretném hallani egy mondatban a fanfic és a fordítás szavakat, mert még mindig küzdök az utolsó fejezet végével, azt hittem, ma már kész leszek vele, de még mindig maradt holnapra, most kicsit be vagyok sokallva vele. (És különben is: megesz a frász, hogy mi lesz a vége???)
      Szóval majd nézelődök, de majd csak pár hét múlva.

      Amúgy van egy Katniss-Gale fic, azt láttad esetleg? Ha kimaradt, keress vissza a fanfic cimkénél, "Csakis Gale!" a címe :)

      Törlés
  4. Lehet hülye kérdés de ez miben van?

    VálaszTörlés