2016. március 30., szerda

Egyszer a jövőben - Gale visszatér, 2.

Múlt héten a DVD várakozás jegyében maradt ki a sorozat aktuális darabja, amiből lassan nem túl sok van már, szóval spórolni is akartam vele, de most talán azért megmutatok még egyet. A múltkori Gale visszatérős verzióban Gale Peetával találkozik, ezúttal pedig Katniss-szel. Klassz kis képsorozat ez is. Tetszik. :)

- Hogy sikerült meggyőznie?

- Peeta soha nem erőltette a gyerek témát, pedig én tudtam, hogy ő nagyon szeretne gyerekeket.
De minden egyes nappal egyre boldogabbnak éreztem magam és biztonságban 
éreztem magam mellette, míg egyszer csak elérkezett az idő.

- Akkor már semmi más nem járt az eszemben, csak az, hogy gyerekünk szülessen.
Végül rájöttem, hogy azt a babát már nem egyedül nekem kell megvédenem.
Peeta mellettem lesz, bármi is történjék.

- Tényleg segített visszatérned az életbe.
- Igen, tényleg segített.

Forrás: Unicorn Feelings Tumblr

1 megjegyzés:

  1. Aw, de jó. Ezek annyira jók!! Imádom ezeket olvasni.(hasonlókat is) <3 :))

    VálaszTörlés