2014. január 24., péntek

Willow Shields RelateMag interjú

Willow Shields-szel a RelateMagazin készített interjút. Rájöttem, ezeket tök könnyű fordítani, mert Willow olyan egyszerűen fejezi ki magát. Az interjú amúgy - bár mostanában jelent meg - még visszautal a Futótűzre, emiatt ugrok is néhány kérdést, de azért lesznek benne érdekességek is.

Picture credit: KEITH COTTON
Mi volt a kedvenc részed a Futótűz forgatásán?
Ezzel a csapattal való közös munka! Nekünk van a legjobb szereplőgárdánk, és nem csak Jennifer, hanem Woody Harrelson, Lenny Kravitz és még sokan mások is [jó fejek]. A stábtagok hihetetlenek és nagyon aranyosak. Nagyon jó buli velük együtt dolgozni nap mint nap.

Elolvastad a könyveket az első film forgatása előtt?
Akkor olvastam el az első könyvet, amikor lehetőséget kaptam, hogy meghallgassanak Prim szerepére. Amikor megkaptam a szerepet, addigra mindhárom könyvet kiolvastam. A Futótűz forgatása előtt pedig újraolvastam ezt a könyvet. 

Milyen együtt dolgozni ezzel a szereplőgárdával?
Ez a szereplőgárda a legjobb! Jennifer Lawrence annyira szerény és vicces. Színésznőként csodálatos, a felvételek között pedig csak viccelődik és eléri, hogy mindenki jól érezze magát. Olyan sok igazán nagyszerű színész van ebben a sorozatban. Mivel azonban ők mind nagyon kedvesek és lazák, az ember könnyen otthon érzi magát a forgatáson.

Milyen közeljövőben aktuális szereped van kilátásban, mesélnél nekünk erről egy kicsit?
Nos, jelenleg a Kiválasztott 1. és 2. részén dolgozom, szóval most egy darabig elég elfoglalt vagyok. Aztán egy olyan filmet forgatok majd, amelyet Jennifer Lynch rendez és Vincent D’Onofrio és Tim Roth a főszereplői [A Fall from Grace].

Ha feldolgozhatnál egy filmet, melyik lenne az? Melyik szerepet játszanád szívesen, és kinek az oldalán?
A Nulladik órát. Szerintem azt klassz lenne feldolgozni. Molly Ringwald szerepét szeretném eljátszani, aztán lenne körülöttem egy halom fiatal színész. De talán Asa Butterfield oldalán szerepelnék szívesen. Ő nagyon tehetséges.

Melyik az eddigi legkedvesebb emléked?
Azt hiszem, nincs egy konkrét legkedvesebb. Nagyon sok van az Éhezők Viadala forgatásáról. Azt hiszem, minden olyan rendezvény, amelyen rajongókkal találkozunk, nagyon emlékezetes. Tavaly év végén a film premierjét megelőző sátortábor Los Angelesben például kifejezetten emlékezetes volt. Mindenki kinn sátrazott napokig, hogy bejuthasson a premierre.

Milyen volt a Seventeen magazin címlaplányának lenni? Milyen volt a fotósorozat fotózása? Mit élveztél belőle a legjobban?
A Seventeen magazin címlapján szerepelni egy álom volt. Olyasmi, amiről soha nem gondoltam volna, hogy meg fog történni velem. A fotózás New Yorkban zajlott, ahol nem voltam még azelőtt, szóval nagyon izgalmas volt. A ruhák hihetetlenek voltak, ami mindig nagyon jó buli, a sminkesek és a fodrászok pedig nagyon jó fejek voltak!

Picture credit: KEITH COTTON

Mesélj nekünk a "Mosoly hadművelet"ről!
A Mosoly Hadművelet egy jótékonysági akció, amit nagyon szeretek, mert segít meggyógyítani a gyerekeket, hogy tudjanak mosolyogni. Műtéti lehetőséget kínálnak szájpad- és ajakhasadékkal született gyerekeknek. 240 dollárba kerül egy mosoly meggyógyítása. Ez hihetetlen és nagyban javítja a gyerekek életminőségét.

Mi az az öt dolog, amit talán nem tudnak rólad az emberek?
1. Van egy Autumn nevű ikertestvérem.
2. Minden étkezés alkalmával képes lennék fánkot enni.
3. Van egy lemezjátszóm és minden pluszpénzemet bakelit lemezekre költöm.
4. Kedvenc időtöltésem az olvasás.
5. Kedvenc helyem pedig az óceán.

Milyen tanáccsal tudnád ellátni a lányokat, úgy nagy általánosságban?
Csak légy önmagad! Tudom, hogy ez amolyan "nesze semmi, fogd meg jól", de ez a legjobb tanács, amivel szolgálhatok. Ez, és hogy légy kedves másokhoz.

Ezen kívül mi volt a legfurább kérdés, amit valaha feltettek neked?
Batman vagy Bosszúállók? Ezt kérdezte egy rajongó az ausztrál Comic Con rendezvényén.

Fenn vagy közösségi oldalakon? Ha igen, melyeken és mik az elérhetőségeid? Van hivatalos weboldalad?
Nincs hivatalos weblapom. De fenn vagyok Instagramon willowshields és Twitteren @willowshields néven.

Milyen érzés rajongókkal kommunikálni? Mi volt a legkedvesebb dolog, amit egy rajongó mondott Neked?
Nemrégiben a Seventeen magazin és a Futótűz egyik rendezvényén egy csapat lány sírva jött oda hozzám. Ez volt a legcsodálatosabb dolog, amit valaha láttam. Épp olyan izgatottak voltak a könyvek és a filmek miatt, akárcsak én.

Van még valami, amit üzennél a rajongóknak?
Remélem, ők is épp annyira szeretik a Futótűz filmváltozatát, mint én. És köszönet a támogatásukért!
Forrás: RelateMag

4 megjegyzés:

  1. ÚÚ Ancsi, képzeld pont most fordítottam le ezt a cikket és már akartam neked írni mailt, hogy érdekel e :D Na nem baj, azt én is észrevettem, hogy nem vagyok a legjobb angolos még, de nagyon könnyen szótár meg minden hasonló segítség nélkül le tudtam fordítani.

    VálaszTörlés
  2. Olyan cuki ez a csaj, annyira bírom :D
    Biztosan jó élmény lehetett egy ilyen szereplőgárdával együtt dolgozni.
    Hm Asa Butherfield mi? Kezdjünk kombinálni :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ott bennem is felmerült, hogy a tehetsége helyett lehet a helyessége imponál Willow-nak :) De sebaj :))

      Törlés
    2. Hát Willow is kamaszodik.. :DD

      Törlés