2014. január 8., szerda

MTV Movie Brawl idén is !!

Jaj, tavaly nagyon élveztem ezt a játékot, amely során kiderült, hogy melyik filmet várja legjobban rajongótábora 2013-ban, hát naná, hogy a Futótűz nyert! Az MTV idén is elindítja a játékot (pedig már teljesen kétségek közé zuhantam, hogy esetleg mégsem), mégpedig a következő stratégiával és időbeosztással:

Január 8-tól: A behódolás időszaka (Beszavazás a legjobb 32 film közé)
Január 13-tól: 1. kör - Ha harc, hát legyen harc ! (a legjobb 32 filmből marad egyenes kieséses rendszerben 16)
Január 16-tól: Édes 16-os (16 -> 8 film közé kerülésbe szavazás időszaka)
Január 20-tól: A 8-as elit (8 -> 4)
Január 23-tól: A végső 4-es (4 -> 2)
Január 27-től: A döntő
Január 30: A győztes kihirdetése

Íme a játék videós ajánlója:


További részletek a folytatásban:


Kezdésként a játék készítői arra kérnek mindenkit, hogy írja meg Twitteren az #MTVMovieBrawl utótag használatával vagy az eredeti bejegyzés alá kommentbe, melyik filmet várja legjobban 2014-ben. Ezeket a szavazatokat majd összesítik, és beosztják a következő táblázatba:

Forrás: MTV
Remélem, ezúttal sem hagy minket el a remény, és sokáig eljut a film!! :)

6 megjegyzés:

  1. Várok...várok...megjelenik az X-men aminek örülök... várok...várok... és bumm megjelenik 2 rész is a Futótűzből, és teljesen "extázisba" kerültem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én a videó után azt filóztam, minek is szavazni, ha ilyen sok jó film lesz? :))) ÚŐgyis megnézünk többet is!!

      Törlés
    2. hát persze hogy többet is megnézünk, de azért jó szavazni és közben izgulni, hogy megtudjuk ki, mit vár a legjobban :) pl. én a Beavatottat is nagyon várom, de azért még hajrá Mockingjay! :D

      Törlés
    3. Na, igen, a Beavatott nálam is a másik nagy favorit, szerintem teszek is majd ki róla ajánlót, mikor menni fog a moziban, de nagyon remélem, hogy itt majd csak a döntőben kerül vele össze a Kiválasztott ;)

      Törlés
    4. Ne mááár, döntőben Kiválasztott meg Beavatott? hát az nagy kegyetlenség lenne...de azért jó lenne ha mindketten bekerülnének a döntőbe :D

      Törlés
  2. Milyen cukin rajzolták bele Katnisst a csoportképbe. :)

    VálaszTörlés