2014. január 20., hétfő

A Kiválasztott 1. része a legjobb 8 között az MTV Movie Brawl mezőnyében

Ahogyan azt remélni lehetett, a Kiválasztott 1. része tovább menetel az MTV Movie Brawl mezőnyében, és immáron a legjobb 8 között van. 

De tudjátok, mi az igazán durva? Másnak is feltűnt, hogy KIESETT az elsőként bekerült HOBBIT a másik ágon a - gyakorlatilag - tökutolsóként bekerült Tracers ellen??? Sőt, a Tracers tovább menetel, amin eléggé meg vagyok döbbenve. Mondjuk még csak tenni sem tudom hova a filmet (oké, Taylor Lautner főszerepel benne, de Taylor kiüti a Hobbit teljes törpebandáját?), azért érdekes, de remélem, nem okoz váratlan meglepetést a továbbiakban. 

Nos, ami a Kiválasztottat illeti, ezúttal Veronica Mars-sal került össze, szóval csajos csata várható. Íme a videó:


Szavazni ITT lehet, az ugrás utánra pedig ezúttal végre tényleg be is szúrom a kieséses táblának a jelenlegi állapotát!



9 megjegyzés:

  1. Ezen mondjuk én is csodálkoztam. Eddig abban a tudatban voltam, hogy a Hobbitnak szintén nagy rajongó tábora van... érdekes...

    VálaszTörlés
  2. Ajjaj, 50-50% az arány! Bele kell húzni, mert még elvérzünk a cél előtt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen én is pont ezt akartam írni :/ még mindig 50-50

      Törlés
  3. Most is 50-50. A Hobbitot én se értem. Fáj is érte a szívem, és nem érdekel ki mit mond róla, én szeretem! :)

    VálaszTörlés
  4. Még mindig 50-50%.... és már nem igen számíthatunk The Hunger Games-Devergent döntőre mert a Maps to the stars nagyon elhúzott a Devergent-től.... De kit érdekel a lényeg hogy a THG tovább menjen... :DD

    VálaszTörlés
  5. Hát, érdekes. Mondjuk szerintem tavaly is voltak nem túl tiszta körök szavazásilag, de majd meglátjuk...

    VálaszTörlés
  6. mind a két filmet nagyon várom! szóval nehéz döntés... most per pillanat a veronica marsot jobban, mert a sorozat folytatását a befejezése óta várom, ami kb olyan 6 év lehet... és közelebb is van a bemutatója. de a kiválasztott bemutatójának a napját is számolom! :D nem is nagyon tudok dönteni....

    VálaszTörlés
  7. Háát én azt nagyon furának találom h már két napja 50-50%... Ez nem létezik... Olyan nincs, hogy egyik fél fele se billenjen a mérleg ennyi ideig.....

    VálaszTörlés
  8. Mostmár 49-51%... A Veronica Mars javára...

    VálaszTörlés