Újabb együttműködési szerződést kötött a Lionsgate, ezúttal egy ruházati céggel, amely a Futótűz jelmeztervezőjének, Trish Summerville-nek egy 16 darabos Futótűz ihlette ruhakollekcióját dobja majd piacra. Íme a hivatalos sajtóközlemény (nagyobbik részlete):
New York és Santa Monica, 2013. szeptember 4. - A Lionsgate, a világ egyik vezető szórakoztató vállalata és a NET-A-PORTER, a világ első számú luxus divat- és szépségápolási kiskereskedése a mai napon bejelentették, hogy exkluzív együttműködésbe kezdenek a divat terén, az Éhezők Viadala: Futótűz, a világszerte kasszasikert elérő Éhezők Viadala nagy várakozás övezte második filmje kapcsán. A "Trish Summerville nevével fémjelzett Capitol Couture" 16 különböző ruhadarabot tartalmaz, továbbá ékszereket és bőrárukat is, amelyeket az Éhezők Viadala: Futótűz ihletett, és amelyeket a film jelmeztervezője, Trish Summerville tervezett. A kollekció kizárólagos értékesítője a NET-A-PORTER lesz, és a termékek idén ősszel, a film 2013. november 22-i bemutatója környékétől lesznek majd megvásárolhatóak.
- Nagyon büszke vagyok a tervekre, amelyeket az Éhezők Viadala: Futótűz számára készítettem, és nem is létezhet jobb együttműködő partner, amely jobban megfelelne a Capitol Couture számára, mint a világ legmodernebb luxus kiskereskedője - nyilatkozta Summerville. - Alig várom, hogy a nyilvánosság is láthassa munkáimat, amelyre ez a Lionsgate és NET-A-PORTER közti kizárólagos együttműködés biztosít lehetőséget.
Holli Rogers a NET-A-PORTER.COM divatigazgatója kijelentette:
- Amikor a Lionsgate megkeresett minket, hogy Trish Summerville kollekcióját kizárólag a mi ügyfeleinknek kínálja fel, kapva kaptunk az alkalmon. Vásárlóink stílusukat sokféle irányból merítik, a kifutókon és az utcán látható legfrissebb divattól egészen a TV-sorozatok és filmek világáig. Az Éhezők Viadala sorozatban és ezen belül a Futótűzben különösen fontos szerepet játszik a divat, a rajongók pedig a kollekcióban hivatkozásokat találnak majd a filmre. Ez már önmagában is briliáns, nekünk pedig nagy örömünkre szolgál, hogy vásárlóink napjaink egyik legeredetibb divattervezőjének limitált kiadású darabjaihoz kizárólagos módon juthatnak hozzá.
Tim Palen, a Lionsgate marketing-igazgatója elmondta:
- Az Éhezők Viadala világában a Kapitólium egy részről a divat által definiálja önmagát. Amikor elindítottuk Capitol Couture weboldalunkat, önálló életet kezdett élni és nem csak a sorozat, hanem a divat rajongóinak is sajátos élményt biztosított. Trish Summerville NET-A-PORTER számára készített Capitol Couture kollekciója ezen erőfeszítések zseniális, elegáns és ízléses kiterjesztése.
Summerville-t ma este az Év Jelmeztervezője megtisztelő címben részesítik az Éhezők Viadala: Futótűzben végzett munkájáért a 10. évi Style Awards-on, amely a Merzedes Benz Divathét nyitóeseménye New Yorkban. Summerville szintén elnyerte a Jelmeztervezők Szövetségének belső díját, amelyet David Fincher 2011-es Tetovált lány című filmjében végzett munkájáért kapott. Több díjnyertes jelmezt tervezett már olyan előadók videoklipjéhez is, mint Justin Timberlake, Janet Jackson és a Black Eyed Peas. Ő tervezi a Showtime Ray Donovan című sorozatának jelmezeit és részt vett olyan reklámok jelmezeinek megtervezésében, mint az Apple, Nike, Heineken, Tanqueray, Volkswagen, Diet Coke és a Chevrolet.
[...]
Forrás: LionsgatePublicity
A sajtóközlemény ugyan még folytatódik, de azt már nem fordítom, mertúgyse olvassátok el ;) a szokásos dolgok vannak benne a Futótűz szereplőiről, a szinopszis és a korábbi mozis bevételi adatok.
De lesz még - valószínű még ma - egy kisebb Trish Summerville cikk, és akkor máris egy újabb tematikus napot tudhatunk magunk mögött :)
[...]
Forrás: LionsgatePublicity
A sajtóközlemény ugyan még folytatódik, de azt már nem fordítom, mert
De lesz még - valószínű még ma - egy kisebb Trish Summerville cikk, és akkor máris egy újabb tematikus napot tudhatunk magunk mögött :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése