2015. október 14., szerda

Suzanne Collins az Éhezők Viadala sorozatról - 3. rész

Újabb két videó a sorozat könyvverziójának elkészültéről. A fordítást még mindig Borinak köszönhetjük! :) A sorozatnak még egy utolsó darabja várható, ám abban már inkább az írónőről tudhatunk meg magánéleti vonatkozásokat. Eddig ilyesmiről nem volt még szó, szóval izgalmas lesz :)


7. rész: A trilógia tervezése
Az Éhezők Viadalát trilógiaként álmodtad meg?
Amikor megfogant a kezdeti ötlet a fejemben a történettel kapcsolatosan, csak arra fókuszáltam, ami az Éhezők Viadalában, az első könyvben történik. De amikor eljutottam ennek a végkifejletéhez, tudtam, hogy ennek kell, hogy legyen folytatása. Mert amikor valami történik, amit a főszereplő csinál, az soha nem mehet végbe büntetés nélkül. És tudtam, hogy ezek után folytatnom kell a történetet.
Kezdetben, úgy ahogy körvonalazódott bennem mind a három könyv, de rájöttem, hogy annyira sok mindent tudsz meg a könyvről és a szereplőkről, ahogy haladsz előre, hogy nem jó ötlet mindent kigondolni a legvégéig, mert remélhetőleg sokkal jobb dolgokat is felfedezek út közben. 



8. rész: Hasonlóságok az Underlanddel
Miben hasonlít Az Éhezők Viadala a The Underland Chronicles könyvekhez?
Tematikusan hasonlítanak, mind a kettő fiatalokkal foglalkozik, hogy hogyan állnak helyt erőszakos helyzetekben. Delépítésüket tekintve is hasonlítanak, mindegyik könyv 27 fejezetből áll, amelyek 9 [fejezetből álló] részekre vannak felosztva. És azt hiszem, ez a színdarab írói múltamnak köszönhető, akkor, amikor három felvonásos színdarabokat írtam, és ez számomra egy nagyon kényelmes struktúra. 
Azt hiszem, hogy minden egyes 9. fejezet végénél egy új rész kezdődik, és igazából, azokat a szüneteket magamban még mindig új felvonások közötti szüneteknek hívom, mintha megint színdarabot írnék, mert valójában így gondolok rájuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése