2014. szeptember 9., kedd

Sam Clalflin a Kiválasztott forgatásának befejezéséről

Sam Claflin a Torontói Nemzetközi Filmfesztiválon van, ahol a The Riot Club című filmjét promózza, ott kérdezték a Kiválasztottról is.

Bár az Éhezők Viadala rajongóinak még van pár évük, mielőtt búcsút mondanak kedvenc karaktereiknek, Sam Claflin búcsúja már megtörtént.


- Elég hülyén jött ki - mondta Claflin. - Azt hiszem, búcsút vettem, és elköszöntem mindenkitől, és emlékszem, kicsit szomorú és ideges voltam, mert nem tudtam, mihez kezdek majd magammal életem hátralévő részében, mintha soha nem dolgoznék többé.

Ám Claflin szinte azonnal félretehette félelmeit:
- Miután mindenkitől végérvényesen elbúcsúztam, jönnek, hogy ja, tényleg, holnap még be kell jönni kitölteni egy papírt. - mesélte Claflin. - Így aztán végül másnap is találkoztam mindenkivel, de aztán eljöttem és kicsit furán éreztem magam.

A furcsa érzés fő oka, hogy Claflin egy héttel hamarabb végzett a forgatással, mint a stábtagok nagy része.
- Hamar eljöttem, így nem tört össze teljesen a szívem. - mondta Claflin. - De azért nagyon szomorú volt.
Forrás: Szöveg - MTV, Kép - MockingjaySource

1 megjegyzés: