2014. szeptember 17., szerda

Képkockák a Kiválasztott előzeteséből

Szolgálati közlemény: Az új stillek felkerültek a Jelenetfotók aloldalra, lehet nézegetni az egyre bővülő képcsarnokot :) Igyekszem mielőbb frissíteni a szereplők aloldalt is, késődélután/este pedig érkezik a harmadik TheHungerGamesExclusive interjú, ezúttal Natalie Dormerrel.

Elemző cikkek helyett most olyan képkockákat hozok, amelyek vagy jelentősebbek, vagy nem túl feltűnőek az előzetesben. Gondolom, semennyi nem lenne elég belőle :))

Boggs - jó testőre lesz Katnissnek.

Konkrétan nem ismertem fel Katnisst kivasalt hajjal...



Beetee elemében - újra csillog a szeme :)

Parancsnokság: Plutarch, Coin, Gale, Boggs

Effie a 13. körzetben

Felszerelt fegyverarzenál a 13. körzetben.

A gátszakadás mellett én ezt a képet se tudom hova tenni.

Vacsora a 13. körzetben - ezt mondjuk ridegebbnek, menzásabb hangulatúnak képzeltem.

Peeta a Kapitólium foglya.

Ez lesz az a Haymitch-Katniss beszélgetés a szellőzőrendszerben? :)

Gondolom, sokan nem tudtok betelni Peeta látványával :) Megértem. 

Katniss újra vadászik.

Összetörtek: Finnick és Katniss

Ez a kép akárhányszor megindító.

Cressidát is megviselik az események.

Gale Katniss mellett áll a nehéz időkben.

Peeta kiszabadításának jelenete - emlékeztek, hogy ezt full fényben forgatták?

Óvóhely a 13. körzet legmélyén.

Everdeen család - jó őket együtt látni.

Kép a parancsnokságról.

Az a bizonyos összeszokottság.
Forrás: HgGirlOnFire

6 megjegyzés:

  1. A gátszakadás nem lehet, hogy a Dió?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném. Szerintem az már a második részben lesz.

      Törlés
  2. A gátról nekem rögtön a Kapitólium gátja jutott az eszembe (amin áthalad a vonat is). Bár a trailerben közvetlenül mögötte világító épületek látszanak, ami nem volt az eddigi 2 filmben. A könyv szerint a Peeta-mentőakciónál valami kormányzati épületet robbantottak fel, de ez nyilván jobban néz ki.
    Az a kép, amit nem tudsz hova tenni, nem lehet, hogy a 12. körzet menekültjei megérkeznek a 13. körzetbe? Biztosan nem lázadók, mert nincs náluk fegyver, és elég szakadtak is, hogy ezt lehessen feltételezni.

    +Mi a véleményed, Ancsi, a Snow elnök arcától balra lévő dolgokról a kijelzőn?
    Operator: Corp. Hawthorne (tizedes) és Operator: Sgt. Jayse (őrmester?)
    Alatta meg az a különös térkép.

    Amit még észrevettem a trailerben, benne van az a pillanat is, amikor a bombázás megkezdésekor Prim és Gale még éppen bejutnak a bunkerbe. Egy csomó olyan kép van egyébként, ami csak egy pillanatra villan fel, és ráadásul elég sötét, simán átsiklik rajta az ember.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem a 12. körzet menekültjei!! Szerintem az az a jelenet lesz, amikor van a gátszakadás! Mert olyan hangulata van! szerintem! xdd

      Törlés
  3. Szerintem a gátszakadás a 7-es körzet gátja... A könyvben ha jól emlékszem egy helyzetjelentésben említik mikor a károkat sorolják Panem szerte. Nem hinném, hogy Peetás jelenetnek köze van hozzá. Amikor a Lázadók szaladnak és folyik a víz oldalt és tüzet nyitnak a Békeőrök az is a gátnál van. De ez csak egyéni kigondolás. Majd meglátjuk élesben a vásznon :)

    VálaszTörlés
  4. tudom, hogy egy kicsit más, de nem látjátok ti is Jent sokkal fiatalabbnak, mint az eddigi filmekben? Pl a 2. gifen? :)

    VálaszTörlés