2014. július 22., kedd

Peeta és Johanna a Capitol Couture-on

Új számmal jelentkezett a Capitol Couture oldala, amelyben a Kapitólium által fogságba ejtett vendégül látott Éhezők Viadala győztesek, Peeta Mellark és Johanna Mason portréját láthatjuk és olvashatjuk, illetve mindkettőjükről egy-egy videó is látható. Nyugi, nem nagy szám, csak forognak körbe. Ezt beágyaztam az ugrás mögé, bár nem biztos, hogy első blikkre működni fog, akkor a szokásoknak megfelelően kis türelmeteket kérem, mire megoldom a projektet. :)

A cikkeket nem hiszem, hogy le szeretném fordítani, mert a szokásos kapitóliumi stílusú anyag, de íme a képek:
Forrás: Capitol Couture
Az ugrás után pedig elviekben a videók. Remélem, gyakorlatban is.


Johanna videó:


Peeta videó:

5 megjegyzés:

  1. Hát ezek nekem nagyon tetszenek. *.*
    Lehet régen olvastam, de a könyvben is "szerepeltetik" Johannát is Snowék?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Johanna akkor jelenik meg először, amikor kimenekítik a Kapitóliumból.
      De szerintem a filmben sem lesz pluszban szerepeltetve, csak most ezekben a soron kívüli anyagokban gondolom. Vagy nem. Majd kiderül :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik. Jól megcsinálták, ahogy látni ezeket az apró dolgokat. Hogy néha ökölbe sorítják a kezüket, majd elengedik és látni az arcukon, hogy nem szívesen csinálják. Peeta mikor egyszer a kamera felé pillantott, rögtöna z volt az érzésem hogy azt Katnissnek küldi, de rögtön el is kapta a tekintetét, ha kamerába nézett, mintha szégyellné magát vagy nem tudom. Mindenesetre érdekesek.

    VálaszTörlés
  3. Hú,hát ezek nagyon tetszenek :D Berni

    VálaszTörlés