2014. július 14., hétfő

Kulisszák mögötti képek Snow elnök üzeneteinek forgatásáról

Na, bírom, amikor az izgik egymás hegyén-hátán jönnek. Ráadásul ezt az előző cikket később is kirakhattam volna, de sebaj, jönnek itt még szűkösebb idők ;) Ezek viszont klassz képek. Hozok még ha lesz hasonló.

UPDATE: Szemfüles rajongótársaink a képek adatai alapján kinyomozták, hogy az első teaser (illetve ezek a képek) május 2-án készültek Párizsban.
És ha már ők, kicsit én is nyomoztam. Május 5-én került ki az a bejegyzés, amely szerint a stábtagok megérkeztek Párizsba. A bejegyzésben Jena Malonétól is olvashattuk, hogy Párizsban van. A városban aztán alapvetően a Sztár Osztag előrehaladásának utcai felvételeit forgatták, ám mivel Jena Malone nem tagja ennek, sokáig nem értettem, hogy akkor vajon miért volt ott. Hát ezért. Mert nyilvánvalóan a második kisfilmet is ott és akkor vették fel, abban pedig már szerepel.



Forrás: QuarterQuellOrg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése