2013. december 27., péntek

Visszatekintés: Az év címlapjai

Most, hogy vége a karácsonynak, lassan az év vége felé tekintgetünk, és én magam is hozok néhány bejegyzést, amelyben az év eseményeit próbálom kicsit áttekinteni. Idén nem vállaltam a tavalyihoz hasonló havonkénti visszatekintést, főleg mert a Futótűz visszaszámlálás is valami olyasmi volt, hanem inkább más stratégiával, témák köré csoportosítom a visszaemlékező bejegyzéseket. Ezúttal például az év Futótűz és egyéb Éhezők Viadala szereplőkhöz köthető címlapjait igyekeztem összegyűjteni. Nem ígérem, hogy nem maradt ki semmi, de így is elég sok lesz. Íme:







Jennifert magát is sok címlapon láthattuk viszont leginkább Oscar-jelöltsége és díja kapcsán:



  


Nálunk az Ifjúsági Magazin karolta fel a színészeket, az újságnak az idén Jen, Josh és Liam címlapja is volt:



És végül, de nem utolsósorban néhány vegyes kép a filmben szereplő néhány másik színész arcképével díszített címlapokról. Létezik, hogy idén nem láttunk Sam Claflint ábrázoló címlapot? Vagy csak elsiklottam felette?




3 megjegyzés:

  1. Sam elvileg a Status magazin címlapján volt, legalábbis én azt találtam :)
    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg :) Na, mindegy, már nem rakom bele, így marad. :) Azért köszi!

      Törlés
  2. Köszi!
    Nekem a kedvencem Jenről a Vouge címlap! :)

    VálaszTörlés