2013. december 21., szombat

13 kedvenc pillanat az Éhezők Viadala szereplőitől 2013-ban

Az egyik kinti rajongói oldal szedett össze 13 olyan pillanatot, amely valamiért kedves, vicces, megdöbbentő vagy valamiért meghatározó volt. Persze, ahogyan a stábot ismerhetjük, a vicces pillanatokból van több :) Aki szereti a vicces gif-eket, az ezt is szeretni fogja. :)

1. Woody Harrelson rájön, hogy Chris és Liam Hemsworth testvérek

- Ugyanaz a vezetéknevetek, most, hogy belegondolok.
- Úristen!
- Soha, soha nem merült fel bennem...

2. Jennifer eljátssza a rajongólányt Jeff Bridges-szel


3. Minden alkalom, amikor Sam Claflin a Peetával való "csók"járól beszél

Határozottan éreztem, hogy pillangók röpködnek a gyomromban.
4. Jennifer Lawrence és Josh Hutcherson önarcképet csinálnak a Comic Conon


5. Sam és Jena igaz barátsága


6. Jennifer szétszór egy doboz Tik-takot egy sajtótájékoztatón


7. Sam Hófehérkének nevezi Josh-t

- Szerinted Hófehérke és én sokban hasonlítunk egymáshoz?

8. Josh megmagyarázza Jen viselkedését

- Az emberek azt hiszik, milyen vagány és szerény, de igazából van némi gond a fejében.

 9. Jen, Josh, Liam és Sam máshoz nem hasonlítható megjelenése a Futótűz londoni premierjének vörös szőnyegén


10. Josh jót nevet azon, amikor Jen elmeséli, hogy rosszul próbálta meg kikapcsolni a biztonsági övét

- Nem tudom, valaki észrevette-e, de én csak ki akartam kapcsolni... a biztonsági övet.

11. Jennifer örömet okoz egy rajongójának a Futótűz premierjén


12. Josh bemutat pár egyszerű kosárlabda trükköt


13. Jen és Josh válaszol a leggyakrabban feltett és legidegesítőbb "Ti akkor most együtt vagytok?" kérdésre

- Srácok, ti nem láttátok a sajtótájékoztatót?
- Úristen, ti nem éreztétek a szexuális feszültséget?
- Már a gyerek is útban van.

Forrás: Hunger-games.net

8 megjegyzés:

  1. Jaj, istenem, ezeket nem lehet megunni :D IT'S A BUN IN THE OVEN!

    VálaszTörlés
  2. Néha valóban elgondolkodom Jennifer normálisságát illetően, de az utolsó a kedvencem!

    VálaszTörlés
  3. A tik-takos...kis szerencsétlen. Én most láttam egy olyat, amin Jen beszél arról, hogy mit szólt Liam, amikor meglátta az új haját:
    ,,Ez most komoly?"
    ,,Erre elkezdtem énekelni a Wrecking Ball-t. Öt percig hozzám se szólt utána."

    VálaszTörlés
  4. A tik-takos a legjobb :D

    VálaszTörlés
  5. Ez most komoly? Nagyon jó, nekem az utolsó tetszik a legjobban. az eredetit hol lehet megnézni?

    VálaszTörlés