2013. december 4., szerda

Művészi illusztrációk a Futótűzből

Hűűű, olyan szinten dögös képek kerültek elő a Futótűz egyik készítőjének honlapján, hogy csak keresem a szavakat. Nem is húzom tovább, íme a képek:

Kicsit hajaz a rajongói rajzokra, de aztán elég jól sikerült megvalósítani is!!

Olyan, mintha benne lennénk a történetben. Izgi!!

Döbbenet, hogy ez pont ilyen is lett!




Bírom ezt a projektort, és látszik, hogy ennek tervezésekor még csak az
első film képei álltak rendelkezésre :)




Ez elég jól néz ki innen is.


Picit túltervezték a légpárnás belsejét, aztán alig láttunk belőle valamit...

Testszkenner???

Na, ugye, hogy kb ilyennek képzeljük el a Bőségszarut? Erre visszakaptuk a tavalyit :(

Ez vajon hol lehet??

Ilyen helyszín csak nekem nem rémlik?


Hát igen. Ezt alaposan meg kellett tervezni! :)

Valaki súgja meg, ez vajon mit illusztrál???

Forrás: Dawn Brown

9 megjegyzés:

  1. forrást plííz belinkeled?:D így nem lehet őket letölteni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be van linkelve az alján.
      Nézzetek már szét lécci ilyenkor, mert két héten belül Te vagy a második, aki úgy kér forrást, hogy már eleve kitettem.
      Amúgymeg shift+katt-ra új ablakban nyílik meg a kép, és úgy letölthető.

      Törlés
    2. bocsika :SSSSSS
      amúgy az a test szkenner a film végén van, amikor katniss galellel beszél.

      Törlés
  2. Az ez vajon hol lehet képednél a 11-es körzetre tippeltem és be is jött a tippem mert közben észrevettem hogy minden képre ráírták mit ábrázol ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig basszus sokon néztem is :) Ezen pont nem.
      Csak a 11. körzetben nem rémlik ilyen kőfejtés...

      Törlés
    2. nekem az a nagy fal rémlett a filmből mikor beérnek a vonattal, de utána megláttam az írást :D

      Törlés
  3. A bőségszaru alatti kép szerintem a 11. körzet akar lenni, nagyjából ilyen is lett a végeredmény. Az alatta lévőt én sem vágom....

    VálaszTörlés
  4. Wow, tényleg nagyon jók.

    VálaszTörlés
  5. Uhh elvileg annál a pincés képnél lett volna a viadaltervező szobacsak végül kihagyták és az is lehet hogy eloszor ilyen szazlabusan akartak a nyomkovetot

    VálaszTörlés