2012. augusztus 17., péntek

Josh Hutcherson az Éhezők viadala rajongóiról és a Futótűzről

Olyan gyorsan beszél, ahogyan csak egy 19 éves képes, Josh Hutcherson vidám, okos, komoly, egyébként pedig nem sokban különbözik kortársaitól. A hétvégén esedékes Éhezők Viadala DVD és Blu-Ray megjelenés apropójából Josh Hutcherson a Yahoo! Movies-zal beszélgetett arról, hogyan éli meg a hírnevet, amelyet a 12. körzetből származó Peeta Mellark alakításával szerzett az idei év nagy sikerű filmjében.

(Photo: Vera Anderson/Wireimage)

- Nagyon ideges voltam miatta, hogy őszinte legyek - mondta Hutcherson azzal kapcsolatban, hogyan kezdett bele a Suzanne Collins népszerű regényein alapuló filmsorozatba. - Ez őrület, mert az Éhezők Viadala debütálása előtt már mindenki arról beszélt, hogy mennyire meg fog ez változtatni mindent, az egész életem ... gyökerestül fel fog fordulni - magyarázta. - Én szeretem az életem! Nem akartam, hogy ez történjen, és nem... De önmagam maradtam, és még mindig olyan hétköznapi dolgokat teszek, amit mindig is tettem. 

Hutcherson mára egy tisztességes szívtipró, akinek Facebook oldalát több, mint másfél millióan kedvelik, nem beszélve több, mint egymillió Twitter követőjéről. És beismeri, hogy ezek a számok az Éhezők Viadala megjelenése óta ugrottak így meg, a film pedig közben 684,5 millió dollárnyi mozis bevételt ért el világszerte, és eddig a 2012-es év második legnagyobb mozisikere (Első helyen a Bosszúállók áll)
- Az Éhezők Viadala rajongói nagyon mohók és rendkívül szenvedélyesek. Egyértelműen ők a legjobbak. - mondja Josh.



Míg Hutcherson azt állítja, minden simán ment neki a Viadal után, azért volt egy megdöbbentő rajongói élménye, amikor rányitották az ajtót... a szó szoros értelmében.
- Egyszer csak megjelent néhány rajongó a kentucky-i lakásom ajtajában. - hozzátéve, hogy ez tavaly karácsony másnapján történt. - Csak meg akartak ismerni és be akartak köszönni. Nagyon készen voltak és sírtak. Nyolc órát utaztak, hátha otthon találnak. Erős volt. Mondtam, hogy "Hű! Ez a házam Kentucky-ban. Mit akartok itt?" Őrület volt. Van pár őrült rajongó a világon.

Hutcherson és szereplőtársai - köztük az Oscar-jelölt Jennifer Lawrence-szel -, az író/rendező Gary Ross és a stáb néhány tagja egy három órás videónaplót állított össze extraként, amelyet az Éhezők Viadala DVD-n és Blu-Rayen láthatunk majd.
- Ez egy nagyon testközeli és személyes betekintést nyújt a teljes folyamatba, a könyv filmvászonra adaptálásának legelejétől a végéig. - mondta Hutcherson, aki nem halmozott el minket további részletekkel.

A folytatás, a Futótűz forgatásának kezdetéig is csupán hetek vannak hátra, és Hutcherson nagyon lelkes:
- Nagyon izgatott vagyok, hogy végre itt tartunk, hogy végre tényleg itt a forgatás kezdete. Alig várom, hogy belekezdjünk! 
Tekintettel arra, hogy a forgatókönyv alig néhány hónapja lett készen, nehéz elhinni, hogy minden elő van készítve. Hutcherson szerint azonban:
- Kezemben van a forgatókönyv, és zseniális! Annyira szeretem! 
Hutcherson megerősítette, hogy valóban találkozott a nemrég kinevezett rendezővel, Francis Lawrence-szel, hogy megbeszéljék a filmről alkotott elképzeléseiket.
- Megbeszéltük, hogy milyen fontos, hogy tényleg a könyv filmváltozatát készítsük el, és hogy kezdettől fogva ez Francis első számú célja. Ez egy igazán könyvű film lesz.

A Peeta alakításához szükséges testfelépítés szintén nagyon fontos eleme a folytatásnak.
- Rengeteget kondizok, kezdem visszaszerezni a szerephez szükséges jó formát, - mert tavaly kicsit kicsúszott a kezemből az idő, és igyekeztem inkább jól érezni magamat -  úgyhogy úgy egy jó másfél hónapja visszatértem a kondizáshoz és az egészséges táplálkozáshoz. - mondta Hutcherson.

Amikor a Futótűzben ábrázolt szerelmi háromszög kerül szóba Peeta, Katniss és Gale között, Hutcherson boldogan áll a kihívás elébe:
- Peeta nagyon nehéz helyzetben van, mert ő halálosan szerelmes ebbe a lányba, aki úgy tesz, mintha szerelmes lenne, de közben Peeta tudja, hogy nem az, és ez szívszorító. Színészként ez olyasmi, ami miatt nagyon izgatott vagyok, hogy eljátszhatom, mert nagyon ellentmondásos érzelmeket kell ábrázolnom. Ez egy nagyon ellentmondásos, zavaros dolog, és alig várom, hogy eljátszhassam. Ez nagyon-nagyon intenzív és izgalmas dolog is szerintem.

Az Éhezők Viadalában és a Futótűzben is egyaránt Katniss, a főhős menti meg Peetát, de ez is tetszik Hutchersonnak.
- Peeta egy kicsit rosszkor van rossz helyen, és egy kicsit meg is sérül. - mondja Hutcherson nevetve. - Szerintem jó, hogy női főhősünk van, aki megment, mert ez hiteles. Nem mindig a lányok sérülnek egy történetben és nem mindig a férfinak kell megvédeni őt. Ez nem így működik. Klassz, hogy ez itt fordítva van. 

Hutcherson, úgy tűnik, azt is tudja, hogy a határ a csillagos ég:
- Ez egy csodálatos utazás, és még csak most kezdődött, úgyhogy nagyon-nagyon izgalmas.
Forrás: Yahoo!Movie

16 megjegyzés:

  1. Hihihi! :p XD Most olvastam, h csak 2 nappal idősebb nálam! Várhatott volna még igazán 2 napot a születéssel! XDXDXDXD

    VálaszTörlés
  2. Na látjátok milyen jófej vagyok! :)) xD ~Peeta

    VálaszTörlés
  3. Peeta!
    Még ha nem is regisztrálsz, amikor kommentelsz, a "Megjegyzés írása mint"-nél ha nem a Névtelent választod, hanem a Név/Url-t, akkor a Névhez be tudod írni a neved, az URL-t meg üresen hagyod. Ahogy én is most: nem jelentkeztem be...

    VálaszTörlés
  4. naponta 2x irok neki twitteren...teamPeeta!

    VálaszTörlés
  5. Ohh köszi, ez így sokkal jobb! :D

    VálaszTörlés