2012. augusztus 7., kedd

Hivatalos: Enobaria szerepében Meta Golding


A Lionsgate és az Éhezők Viadala: Futótűz című film gyártói örömmel jelenik be, hogy Meta Goldingot választották, hogy eljátssza Enobaria szerepét Suzanne Collins nagy sikerű regényének filmadaptációjában. A 2. körzet egykori hivatásos Viadal győztese különös kegyetlenségéről ismert, és elég zavaró módon ő is azért érkezik a Nagy Mészárlásra, hogy győztesként térjen haza onnan.

Meta Golding egy ENSZ élelmiszer-segélyekkel foglalkozó férfi és egy haiti szépségkirálynő lánya, aki az Egyesült Államokok kívül Indiában, Haitin, Franciaországban és Olaszországban is élt. Olaszországban tagjaivolt a nemzeti műkorcsolya válogatottnak, korcsolya pályafutását aztán egy sérülés miatt kellett feladnia. A jégről a színészet irányába az színpadszeretete vitte. 
Golding filmes szempontból televíziós körökben ismert, hiszen olyan sorozatokban szerepelt rendszeres vagy vendégszereplőként, mint a Sötét zsaruk, Gyilkos elmék, Helyszínelők, de láthattuk a Dr. House egyik részében is. Az elkövetkezőben - a Futótűz-ön kívül - a The Chicago 8 című független filmben látható majd.

Természetesen ezúttal is hozok pár jellemző gondolatot Katniss-től:

"Enobaria a harmincas éveiben jár, és ha jól emlékszem, egy kézitusa során úgy végzett az ellenfelével, hogy átharapta a torkát. Ez meghozta számára a hírnevet, és miután megnyerte a Viadalt, tűhegyes, aranybevonatú fogakat csináltatott magának. A Kapitóliumban a mai napig népes rajongótábora van."
[...]
"Akad néhány hatalomhoz hű figura – például Brutus és Enobaria –, akit csak az érdekel, hogy mikor léphet újra az arénába,"
[...]
"Finnick leveti a trikóját, és bekötözi vele a combján a sebet, amit Enobaria kése ejtett."
[...]
"Leeresztem az íjamat, mert egyszeriben megértem, mit akart mondani Haymitch. Igen, tudom, hogy ki az ellenségem. És azt is tudom, hogy nem Enobaria az."
A részletek Suzanne Collins: Futótűz című regényéből származnak.

Na, mit szóltok? A tegnapi cikkben javasolt nő teljesen hasonló típus volt, mint Meta, nálam nyert ügye van. Klassz választás. 

14 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik!!! :) a hivatalos fb-on sokan mondják, hogy Johanna szerepére ő jobb lenne, de ezzel nem értek egyet! :) Finnicket is bejelenthetnék már..

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon várom Finnick bejelentését is, de úgy szoktam örülni ezeknek a meglepetésszerű bejelentéseknek, mint Wiress, Mags és most Enobaria alakítója! :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem tuti Finnick lesz a leglegutolsó, akit bejelentenek :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt valaki már mondta, de szerintem nem. Az Éhezők Viadalánál kb fontossági sorban jelentették be, itt meg úgy sejtem, ahogy megállapodnak. És ha igaz az a sok-sok pletyka, amit olvashattunk, akkor hamarosan jönnie kell a Finnick bejelentésnek, de mondom: én már kb. Pünkösd óta azt gondolom/remélem, hogy majd holnap :D

      Törlés
    2. Nekem is van egy ilyen megérzésem :D Marketing szempontból nekik ez lenne a legjobb, más kérdés, hogy mi már majd megőrülünk itt :D De lehet, hogy más gondok vannak a háttérben, amelyekről nem tudunk pl: pénz, időpont egyeztetés stb.
      Meta egész jó választásnak tűnik :)

      Törlés
    3. Szerintem meg emögött nincs marketing. Nem győztetek meg. Holnap kihirdetik Finnicket is :D Esetleg holnapután :D
      Ági amúgy volt egy cikk múltkor, aszerint Claflinnel túl vannak egy időpont egyeztetős körön és már szinte semmi nem áll a szerződés útjába.

      Törlés
    4. Ancsi: Úgy legyen! :D Egy ideje én is már Sam bejelentésére készülök, aztán, hogy meglepődök e vagy sem... majd meglátjuk :D

      Törlés
  4. Szerintem Meta jó választás :) Csak a Finnick bejelentés legyen már meg :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is, ebben eléggé nagy az egyet értés.:)

    VálaszTörlés
  6. Én igazából Enobáriát egy hosszú,egyenes szőke hajú agresszív nőnek ismertem meg,Meta nekem nem annyira jön be... De hát hajat lehet festeni,és biztos nem választották volna ki,ha nem tudná eljátszani a szerepet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes ez, mert kiírtam, amit tudni lehet Enobariáról és szó nincs szőke hajról benne. Ugyanígy nem tudunk semmit Johannáról sem. Őt nagyon eltérően is képzeltük el, mert a tüsi haj le volt írva, de hogy szőke-e vagy barna, az nem. Szóval kíváncsi leszek, milyen színű haja lesz Enobariának, de szerintem egy ilyen latin szépséget nemigen festenek szőkére.
      Cashmere meg Gloss nagyobb eséllyel szőke, de még ők sem biztos, hogy azok...

      Törlés
    2. Igen,igazad van!Mondjuk lehet ,hogy összekevertem őket ... ⊙_⊙Na mindegy,a film így is ,úgy is jó lesz ∩_∩

      Törlés
    3. Így van :) Amúgy ha kijönnek valami karakterposzterek vagy hasonlók, még lesz esélyünk megszokni az új karaktereket. Ilyen szempontból nehéz, hogy előbb olvastuk a könyvet.

      Törlés