2013. április 1., hétfő

Kellemes Húsvéti ünnepeket!

Bár láttam, már páran tegnap kellemes húsvétot kívántatok, számomra valaogy mindig a Húsvét Hétfő az "igazi ünnep". Így aztán a mai napon Éhezők Viadala hangulatú, húsvéti fanmade alkotásokkal szeretnék erről megemlékezni. Minden idelátogatónak Kellemes Húsvéti Ünnepet kívánok!! 



Gyűjtemény: TheHob

De azért ezek sem rosszak :)
Forrás és még több: Hungergames Fandom

És hogy ne maradjunk itthoni alkotás nélkül, a következő madarat, amely egy fecsegőposzáta, Mara készítette! Köszönjük neki!!


9 megjegyzés:

  1. Mindegyik ügyes, de Mara ez a madár baromi jó!
    És köszi Ancsi! Neked is kellemes húsvéti ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
    A tojások klasszak, a poszáta pedig nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, jópofák. :D Mara, a madarad pedig nagyon szép lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. De jók, ez eszembe se jutott. Jó ötlet:) A madárka pedig nagyon szép! Ha esetleg látod ezt Mara: hogy készült? :)
    Kellemes húsvétot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Papírból... Kis tollakat kel kivágni (be is kell vagdosni minél sűrűbben, hogy toll szerű legyen..) és összeragasztani. Szerintem... De lejjebb írtam, h tévedés történt, bocsi mindenkinek!

      Törlés
    2. Mindegy, akkor is szép:) és milyen pepecselős munka lehetett...

      Törlés
  5. Kellemes húsvétot mindenkinek! (így utólag is) A madárka tényleg fantasztikus. :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket!
    Erről most eszembe jutott Effie jellegzetes mondata :)

    VálaszTörlés
  7. NEM ÉN KÉSZÍTETTEM!! csak találtam a neten és azonnal Katniss kitűzője jutott eszembe... Elfelejtettem írni az e-mailbe... Bocsi!

    VálaszTörlés