2013. április 25., csütörtök

Éhezők Viadala Kihívás, +3. nap: Panem mely körzetében élnél legszívesebben?

Biztosan Ti is találkoztatok már a Facebookon a "Kihívás-sorozatok" egy-egy darabjaival, például a 30 napos dal-kihívással vagy 100 napos film-kihívással, stb. Ennek a mintájára készült a 30 (illetve 31) napos  Éhezők Viadala kihívás.

Egyébiránt az oldalsávba kikerült a rovat, aki utólag szeretne írni, egy kattintásra megkapja így az összes lefutott kérdést!
Örülök, hogy a rovat ilyen nagy népszerűségnek és érdeklődésnek örvend :)

Amint azt legutóbb írtam, túl vagyunk az Éhezők Viadala Kihívás hivatalos 30 (illetve 31) napján, ám merültek még fel bennem és Bennetek is olyan kérdések, amit megtárgyalnátok a többiekkel. Ezeket én összeírtam, eltettem, és elő fogom még venni, szóval lehet rá számítani, hogy néhányszor felbukkannak még kérdések. A kérdések sorrendje nem jelent prioritást, arra törekszem csak, hogy változatosan kövessék egymást. Akinek még jut eszébe kérdés, a múltkori bejegyzésbe írhatja :)

Ma Lilla kérdésére válaszolhattok, ami úgy hangzik, hogy melyik körzetben élnél legszívesebben, ha Panemben élnél? Hogy pontosan képben legyünk, íme a felsorolás, melyik körzetnek mi az erőssége, jellegzetessége:

  1. körzet: Luxuscikkek gyártása 
  2. körzet: Kőbányák, árutermelés, leginkább fegyverek és vonatok
  3. körzet: Elektronikai cikkek gyártása
  4. körzet: Halászat
  5. körzet: Ipari hatalom
  6. körzet: Gyógyszergyártás
  7. körzet: Fakitermelés
  8. körzet: Textilgyártás, ruhaipar központja
  9. körzet: Gabonatermelés
  10. körzet: Állattenyésztés
  11. körzet: Mezőgazdaság, növénytermesztés
  12. körzet: Szénbányászat
  13. körzet: Nukleáris fegyverek gyártása, élet a föld alatt
Ami engem illet, nem biztos, hogy jó választás, de a 4. körzetben élnék legszívesebben, bár bevallom, oda nem a halszag vonz :), hanem a napsütés, fény, tenger :))) Jöhetnek a Ti válaszaitok is, kíváncsi vagyok, Ti hogyan döntenétek.

28 megjegyzés:

  1. Dettó 4. körzet :)
    de én még szívesen a 8. körzetben is élnék :) anyuval együtt varrnánk majd a ruhákat :D

    VálaszTörlés
  2. Igaz, hogy nincs felsorolva az a verzió amit én a legjobban szeretnék, de én a Gale-féle opciót választanám :) Elszöknék az erdőbe a szeretteimmel és "boldogan" élnénk. Tudom, hogy nem lenne könnyű az önfenntartás, de nem lehetetlen :) Ha úgy tetszik akkor a "14." körzetben :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom az állatokat (kivéve takarítani utánuk:D) ezért a 10. És az állatok mellett meg lehet tanulni túlélni, meg lehet erősödni, megszokjuk, hogy a természetben élünk, stb. Szóval amit ott megtanulok, talán fel tudom használni a Viadalon... De lehet, hogy mindez hülyeség, városi lány vagyok...

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Na, a 13-ban én nem tudnék élni. Napfény nélkül, szigorú szabályokkal, kizárt. Ráadásul a netezés is biztosan haszontalan dolog, tehát tiltva lenne. :-D

      Törlés
    2. és a 13-ast csak azért írtam mert egy támadás esetén ott lenne a legnagyobb esélyem a túlélésre,de am nem szívesen élnék ott mert sztem a fóbiábim is kijönnének rajtam :/

      Törlés
  5. Én a 11-ben de ha a viadalt teszem elöre akor az 1-ben mert mások versenyeznének azért hogy ők menjenek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök jó ötlet énekem is tecik.

      Törlés
  6. Én 4.,7. vagy a 10.ben élnék szívesen. Imádom az erdőt, a tengert és az állatokat.:)

    VálaszTörlés
  7. Én a Tizenkettesben! Összefutnék Peetával. :)

    Ha komolyan vesszük, akkor a Tizenegyesben, mert talán a kertészet áll a legközelebb hozzám, mindig csíráztatok Mamánál mindenfélét: a tyúkok kukoricáját, napraforgót, búzát, de gyakran narancs- vagy almamagokat is. :)

    VálaszTörlés
  8. Én a negyedik körzetben,mert eddig a fél életem a vízben éltem le:D

    VálaszTörlés
  9. 2,4,7,12 és hozzá tennék egy sajátot :D
    a 14. körzet vadászat :D

    VálaszTörlés
  10. Én a 4,7, vagy a 12. körzetben laknék :D

    A 4-ben mert imádom a vizet minden szempontból, 7.-ben mert minden álmom hogy egy erdő mellett lakjak és ha unatkozok ki megyek és élvezem az erdő nyugtató hangját (már amikor)a 12.-ben pedig ha a mondhatni régi "törvények" szerint úgy élhetnék mint Katnissék. :)

    VálaszTörlés
  11. Één a hármasban, vagy az egyesben. :P

    VálaszTörlés
  12. Képességeimet tekintve valószínű, hogy a 3. és 4. körzetben vennék hasznomat, és még élvezném is, leginkább ez a kettő:) szeretek kütyükkel babrálni, és a víz az én igazi otthonom :D Bár talán a nap és a nagy meleg kicsit sok lenne. Ha azt vesszük milyen környezetbe nőttem bele, akkor 7. és 12., a sok fával, természettel. Az állatok miatt a 10. körzet is jó lenne, de ,,tapasztalt" állattenyésztőként tudom, hogy ez nem a kis bocik stb. simogatásáról szól, hanem kemény munka.

    VálaszTörlés
  13. 4, 7, 8 :)

    A négyesben ugyanaz mint Téged, a hetesben az erdő és a fák, a nyolcasban meg a ruhák :D

    VálaszTörlés
  14. Én a District 12 mert ott lakik: Katniss, Peeta, Gale, Haymitch és Prim :))

    VálaszTörlés
  15. A legjobb lenne valami 4. és 8. körzet kombó... Textilezés a parton a napsütésben?;) Azt hiszem nekem ez lenne az ideális időtöltés, de ha arról van szó, hogy mi lenne a legpraktikusabb, az biztos, hogy nem ez lenne, de a komolyabb gondolkodáshoz ma már kissé lefáradtam;)

    VálaszTörlés
  16. Úgy látom én vagyok az első, aki a hatost írja. Én jónak találom, hogy ott legalább az egészségem garantált lenne. Bár nem tudom, hogy az éhezésre vannak-e bogyók...

    VálaszTörlés
  17. Én valahol Európában élnék :D

    VálaszTörlés
  18. Amúgy a 6. körzet nem a fuvarozás?
    Én így fordítottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah, valahol az van írva. A gyógyszergyártást a Panem Companionból szedtem...

      Törlés
  19. Én írom először a kettest? Na mindegy én akkor is legszívesebben ott élnék. Ott foglalkozhatok olyan dolgokkal, amik érdekelnek (fegyverek), de nem lenne muszáj viadalra mennem, ha csak nem akarok.

    VálaszTörlés
  20. Én a kettest mondanám. Ott tudnék foglalkozni olyan dolgokkal, amik érdekelnek (fegyverek) és viadalra sem kellene mennem, ha csak nem akarok....amit kétlek.

    VálaszTörlés
  21. Én a 14.ben szeretnék :)

    VálaszTörlés
  22. A 12. körzeten kívül semelyikben nem tudom elképzelni az életet, mert nem nyújt elég betekintést sem a film, sem a könyv. Ha ki tudnék szökni minden nap a legjobb barátommal a Peremen kívülre az erdőbe, akkor a tizenkettedik körzetre voksolnék. Egyébként meg passz. Fogalmam sincs, hogy máshol milyen az élet

    VálaszTörlés