2013. április 14., vasárnap

Íme az utolsó still

Bár hivatalosan még nem tették ki sehova, de a HungerGamesExplorer oldalán már látható az előzetest megelőző várakozás alkalmából kiadott utolsó jelenetfotó élesen!!
Amint lesz jobb verzió, természetesen cserélem. Nem túl lelkesek a fiatalok a képen, ami azt illeti...

UPDATE: Na, csak felkerült FB-ra a végső kép:

Forrás: HungerGames FB

Rakjam ki a tovább mögé az élesedés pillanatait? Van vagy 6 képem elmentve sorozatosan :)
Na, akkor a képek egyre jobb felbontásban tegnap estétől máig. Az ugrás után.









11 megjegyzés:

  1. Na végre...:D
    Katniss ruhája nagyon tetszik *-* :D

    VálaszTörlés
  2. Én szívesen megnézném! :)
    (
    Facebookra már feltették a képet :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam, hogy felteszem, nyugi :)

      Törlés
    2. Ne haragudj, csak segítségképp mondtam :)

      Törlés
  3. Ah nagyon jó ez a kép. Katniss ruhája király és örülök, hogy Effie-nek itt más a frizurája, nem az a nagy göndör. :D

    VálaszTörlés
  4. Arról tudsz valamit esetleg, hogy ezek a stillek lesznek-e olyan nagy felbontásban, mint a korábbiak (a Győzelmi Körutas, stb.)? Előre is köszi a választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előbb-utóbb egészen biztosan fenn lesznek a Lionsgate hivatalos oldalán. Természetesen ezt majd jelzem :)

      Törlés
    2. Köszönöm! :)

      Törlés
  5. ez biztos a kapitóliumi parti én megmondtam :D

    VálaszTörlés